atomics Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik heb sinds een week de VU+ Solo 2, en daarvoor de Philips DSR 8121. En zelfs toen op de Philips had ik al een tijd geen beeld meer dus aan de nieuwe ontvanger zou het niet liggen. Discovery HD showcase ontvang ik wel al een hele tijd (terwijl ik zou denken dat dit pas in het (nieuwe) Basic zit). Ook VRT radio 1 en 2 werken niet bij mij. ik moet een nieuwe ontvanger kopen , dus zal ik volgende week eerst mijn kaart testen bij een verkoper en dan zien ofdat Discovery werkt. ik gebruik de tvv Module bij de ontvangers waarbij ik Discovery kan ontvangen , bij de M7 is dit rechtstreeks in het toestel ( en geen Disco ontvangst) Gebruik jij ook een module?
Gast Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 (aangepast) ik moet een nieuwe ontvanger kopen , dus zal ik volgende week eerst mijn kaart testen bij een verkoper en dan zien ofdat Discovery werkt. ik gebruik de tvv Module bij de ontvangers waarbij ik Discovery kan ontvangen , bij de M7 is dit rechtstreeks in het toestel ( en geen Disco ontvangst) Gebruik jij ook een module? Nee, rechtstreeks in de kaartlezer Ben dan toch wel eens benieuwd wat dit geeft 25 augustus 2013 aangepast door Gast
atomics Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 ik ga het navragen bij een verkoper hd dicovery - showcase heb ik ook , maar heb je Motors-tv? (ik moet nu even weg .)
Ijzere Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik heb mijn tvv kaart ook op andere ontvangers bij dealer getest , ook geen Discovery channel. Als het waar is dat tvv zenders zo maar schrapt uit hun pakketten zonder hun klanten daarin te kennen !
Gast Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 ik ga het navragen bij een verkoper hd dicovery - showcase heb ik ook , maar heb je Motors-tv? (ik moet nu even weg .) Neen, als ik daar heen zap, niks, ga ik terug naar EEN HD of vtm, ook zwart beeld. Dan moet ik herstarten voor terug beeld te krijgen.
Gast Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik heb mijn tvv kaart ook op andere ontvangers bij dealer getest , ook geen Discovery channel. Als het waar is dat tvv zenders zo maar schrapt uit hun pakketten zonder hun klanten daarin te kennen ! Echt schandalig ja als dat waar zou zijn!
Gast Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Heb eens een mail gestuurd naar TVV. Benieuwd wat ze gaan reageren.
Ijzere Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik heb al twee mails gestuurd, enige reactie.... Enquete klantendienst... Geweldig hè !
Gast Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik heb al twee mails gestuurd, enige reactie.... Enquete klantendienst... Geweldig hè ! Ok, dat zegt al genoeg. Discovery weggehaald uit Basic Light.
timmerman_606 Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Met andere woorden..............DIEVEN!!!!!!!!
jeevanhoof Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Hoi, ik heb ook de basic light en hier werkt discovery toch nog. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Hoi, ik heb ook de basic light en hier werkt discovery toch nog. mvg De oude Basic? tja echt bizar..
atomics Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Hoi, ik heb ook de basic light en hier werkt discovery toch nog. mvg voor alle duidelijheid, ik heb basiS ,dit is niet hetzelfde als basiC (of basiC light) zo-ook Wim heeft het oudere basiS groetjes
Gast Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Misschien moeten wij gewoon de de Basic Light bestellen en dan hetzelfde blijven betalen. Wie weet..
atomics Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Misschien moeten wij gewoon de de Basic Light bestellen en dan hetzelfde blijven betalen. Wie weet.. ik ga morgen even algemeen informeren bij dealer ik heb deze maand 142,80€ betaalt voor het oude BasiS ( mijn abonnement loopt vanaf 1 september) Dus een opslag tegenover vorig jaar (was 130,80€) ...en met minder zenders
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen