Ijzere Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2013 Heb vandaag antwoord gehad op mijn mails gehad, na inzage van mijn dossier , hebben ze gezien dat ik nog het oude basic pakket heb en dat ik ZELF moet overstappen naar basic light. Dit via de tvv site of via mail naar klantendienst. En dan kan ik weer naar Discovery kijken!? Is dit een vorm van besparing op info en communicatie naar de klanten toe? Ik kan me voorstellen dat er honderden klanten zijn die zich van geen kwaad bewust zijn en niet achter info op forums of dergelijke zoeken. Ik vind dit klantonvriendelijke , schandalige praktijken, als de klant alles zelf moet aanvragen voor een ander pakket, dat tvv notabene zelf veranderd, voor zenders die je altijd al hebt gehad en betaald..... Zucht.....
Ijzere Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2013 Heb net mijn zenderpakket op de tvv site veranderd van basic naar basic light en ja hoor .... Na een 5 minuten kon ik Discovey channel ontvangen....Dank u tvv of moet ik zeggen dank je aan mezelf...?
illusion1234 Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Vandaag plots geen Discovery Channel meer. Nieuwe fast scan gedaan en Discovery Channel is terug, maar blijkbaar op een andere frequentie ofzo? Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
Gast Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Heb net mijn zenderpakket op de tvv site veranderd van basic naar basic light en ja hoor .... Na een 5 minuten kon ik Discovey channel ontvangen....Dank u tvv of moet ik zeggen dank je aan mezelf...? Ik heb ook veranderd naar Basic Light. Zenderlijst opnieuw laden en kijk is aan, terug beeld!
Gast Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Heb vandaag antwoord gehad op mijn mails gehad, na inzage van mijn dossier , hebben ze gezien dat ik nog het oude basic pakket heb en dat ik ZELF moet overstappen naar basic light. Dit via de tvv site of via mail naar klantendienst. En dan kan ik weer naar Discovery kijken!? Is dit een vorm van besparing op info en communicatie naar de klanten toe? Ik kan me voorstellen dat er honderden klanten zijn die zich van geen kwaad bewust zijn en niet achter info op forums of dergelijke zoeken. Ik vind dit klantonvriendelijke , schandalige praktijken, als de klant alles zelf moet aanvragen voor een ander pakket, dat tvv notabene zelf veranderd, voor zenders die je altijd al hebt gehad en betaald..... Zucht..... Ik vermoedde het al dat het zoiets ging zijn. Maar dat ze hun klanten dan toch op de hoogte brengen!
illusion1234 Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Heb vandaag antwoord gehad op mijn mails gehad, na inzage van mijn dossier , hebben ze gezien dat ik nog het oude basic pakket heb en dat ik ZELF moet overstappen naar basic light. Dit via de tvv site of via mail naar klantendienst. En dan kan ik weer naar Discovery kijken!? Is dit een vorm van besparing op info en communicatie naar de klanten toe? Ik kan me voorstellen dat er honderden klanten zijn die zich van geen kwaad bewust zijn en niet achter info op forums of dergelijke zoeken. Ik vind dit klantonvriendelijke , schandalige praktijken, als de klant alles zelf moet aanvragen voor een ander pakket, dat tvv notabene zelf veranderd, voor zenders die je altijd al hebt gehad en betaald..... Zucht..... DIT is waarom TV Vlaanderen zoveel slechte recensies krijgt. Ik vraag me echt af of er op de managementposities bij TV Vl. gewoon aapjes zitten ofzo? Hoe kun je op zo'n manier een bedrijf leiden? Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
riji Geplaatst: 28 augustus 2013 Geplaatst: 28 augustus 2013 Discovery is verhuisd op Astra 1 19,2E naar 11023, 22000, horizontaal, 5/6, service-Id 5252. TV-Vl heeft hier niets over gemeld, zoals wij ook al het verdwijnen van FOX-Life zelf moesten ontdekken. Het gaat verder bergaf met TV-VL.
jeevanhoof Geplaatst: 28 augustus 2013 Geplaatst: 28 augustus 2013 Heb net mijn zenderpakket op de tvv site veranderd van basic naar basic light en ja hoor .... Na een 5 minuten kon ik Discovey channel ontvangen....Dank u tvv of moet ik zeggen dank je aan mezelf...? Ik heb sinds vandaag ook geen toegang meer tot Discovery . Gisteren zat er een radio station op en vandaag na een fastscan is Discovery er terug, maar gaat niet open. Ik heb nog een basic light versie van de eerste generatie. Als je via de site overschakelt naar de nieuwe basic light ben je dan al je andere zenders kwijt? Zaols NED1-2-3 in HD, Discovery Showcase HD... mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Geplaatst: 28 augustus 2013 Geplaatst: 28 augustus 2013 Ik heb sinds vandaag ook geen toegang meer tot Discovery . Gisteren zat er een radio station op en vandaag na een fastscan is Discovery er terug, maar gaat niet open. Ik heb nog een basic light versie van de eerste generatie. Als je via de site overschakelt naar de nieuwe basic light ben je dan al je andere zenders kwijt? Zaols NED1-2-3 in HD, Discovery Showcase HD... mvg Nee, je hebt zelfs een zender bij. NatGeo HD
jeevanhoof Geplaatst: 28 augustus 2013 Geplaatst: 28 augustus 2013 Hoi NatGeo HD heb ik nu ook. En hoe zit het met de prijs. Die was volgens mij toch nog altijd wat goedkoper dan de basic light van nu? mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
atomics Geplaatst: 28 augustus 2013 Geplaatst: 28 augustus 2013 Hoi NatGeo HD heb ik nu ook. En hoe zit het met de prijs. Die was volgens mij toch nog altijd wat goedkoper dan de basic light van nu? mvg ik heb nu een faktuur gekregen voor mijn Oude basiS pakket en die is hoger dan voorheen ; 142,80€ ipv 132,80€ dus dezelfde prijs van basic light , denk ik zo. Jeevanhoof , het is beter dat ik ook overschakel zeker? en heb je de HD-ned 1, 2, 3 en disco showcase nog ?
Gast Geplaatst: 28 augustus 2013 Geplaatst: 28 augustus 2013 ik heb nu een faktuur gekregen voor mijn Oude basiS pakket en die is hoger dan voorheen ; 142,80€ ipv 132,80€ dus dezelfde prijs van basic light , denk ik zo. Jeevanhoof , het is beter dat ik ook overschakel zeker? en heb je de HD-ned 1, 2, 3 en disco showcase nog ? Kost idd evenveel, je hebt alle zenders nog ja
jeevanhoof Geplaatst: 30 augustus 2013 Geplaatst: 30 augustus 2013 Hoi, ondertussen hebben we terug beeld op Discovery. Ik heb niets veranderd aan mijn abonnement. Zouden ze dan toch door gehad hebben dat er een probleem was.... mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen