Ga naar inhoud


Geen Discovery channel


Ijzere

Aanbevolen berichten

Heb vandaag antwoord gehad op mijn mails gehad, na inzage van mijn dossier , hebben ze gezien dat ik nog het oude basic pakket heb en dat ik ZELF moet overstappen naar basic light. Dit via de tvv site of via mail naar klantendienst. En dan kan ik weer naar Discovery kijken!? Is dit een vorm van besparing op info en communicatie naar de klanten toe? Ik kan me voorstellen dat er honderden klanten zijn die zich van geen kwaad bewust zijn en niet achter info op forums of dergelijke zoeken. Ik vind dit klantonvriendelijke , schandalige praktijken, als de klant alles zelf moet aanvragen voor een ander pakket, dat tvv notabene zelf veranderd, voor zenders die je altijd al hebt gehad en betaald..... Zucht.....

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb net mijn zenderpakket op de tvv site veranderd van basic naar basic light en ja hoor .... Na een 5 minuten kon ik Discovey channel ontvangen....Dank u tvv of moet ik zeggen dank je aan mezelf...?

Ik heb ook veranderd naar Basic Light. Zenderlijst opnieuw laden en kijk is aan, terug beeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag antwoord gehad op mijn mails gehad, na inzage van mijn dossier , hebben ze gezien dat ik nog het oude basic pakket heb en dat ik ZELF moet overstappen naar basic light. Dit via de tvv site of via mail naar klantendienst. En dan kan ik weer naar Discovery kijken!? Is dit een vorm van besparing op info en communicatie naar de klanten toe? Ik kan me voorstellen dat er honderden klanten zijn die zich van geen kwaad bewust zijn en niet achter info op forums of dergelijke zoeken. Ik vind dit klantonvriendelijke , schandalige praktijken, als de klant alles zelf moet aanvragen voor een ander pakket, dat tvv notabene zelf veranderd, voor zenders die je altijd al hebt gehad en betaald..... Zucht.....

Ik vermoedde het al dat het zoiets ging zijn. Maar dat ze hun klanten dan toch op de hoogte brengen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag antwoord gehad op mijn mails gehad, na inzage van mijn dossier , hebben ze gezien dat ik nog het oude basic pakket heb en dat ik ZELF moet overstappen naar basic light. Dit via de tvv site of via mail naar klantendienst. En dan kan ik weer naar Discovery kijken!? Is dit een vorm van besparing op info en communicatie naar de klanten toe? Ik kan me voorstellen dat er honderden klanten zijn die zich van geen kwaad bewust zijn en niet achter info op forums of dergelijke zoeken. Ik vind dit klantonvriendelijke , schandalige praktijken, als de klant alles zelf moet aanvragen voor een ander pakket, dat tvv notabene zelf veranderd, voor zenders die je altijd al hebt gehad en betaald..... Zucht.....

 

DIT is waarom TV Vlaanderen zoveel slechte recensies krijgt.

Ik vraag me echt af of er op de managementposities bij TV Vl. gewoon aapjes zitten ofzo?

 

Hoe kun je op zo'n manier een bedrijf leiden?

Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Heb net mijn zenderpakket op de tvv site veranderd van basic naar basic light en ja hoor .... Na een 5 minuten kon ik Discovey channel ontvangen....Dank u tvv of moet ik zeggen dank je aan mezelf...?          

 

Ik heb sinds vandaag ook geen toegang meer tot Discovery :mad: .

 

Gisteren zat er een radio station op en vandaag na een fastscan is Discovery er terug, maar gaat niet open.

 

Ik heb nog een basic light versie van de eerste generatie.

Als je via de site overschakelt naar de nieuwe basic light ben je dan al je andere zenders kwijt?

Zaols NED1-2-3 in HD, Discovery Showcase HD...

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds vandaag ook geen toegang meer tot Discovery :mad: .

 

Gisteren zat er een radio station op en vandaag na een fastscan is Discovery er terug, maar gaat niet open.

 

Ik heb nog een basic light versie van de eerste generatie.

Als je via de site overschakelt naar de nieuwe basic light ben je dan al je andere zenders kwijt?

Zaols NED1-2-3 in HD, Discovery Showcase HD...

 

mvg

Nee, je hebt zelfs een zender bij. NatGeo HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi NatGeo HD heb ik nu ook.

 

En hoe zit het met de prijs. Die was volgens mij toch nog altijd wat goedkoper dan de basic light van nu?

 

mvg

ik heb nu een faktuur gekregen voor mijn Oude basiS pakket en die is hoger dan voorheen    ;   142,80€  ipv 132,80€

   

dus dezelfde   prijs van basic light  , denk ik zo.

 

Jeevanhoof , het is beter dat ik ook  overschakel zeker?  en    heb je de HD-ned 1, 2, 3   en disco showcase nog ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu een faktuur gekregen voor mijn Oude basiS pakket en die is hoger dan voorheen    ;   142,80€  ipv 132,80€

   

dus dezelfde   prijs van basic light  , denk ik zo.

 

Jeevanhoof , het is beter dat ik ook  overschakel zeker?  en    heb je de HD-ned 1, 2, 3   en disco showcase nog ?

Kost idd evenveel, je hebt alle zenders nog ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...