Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds kort mijn orginele Al-Jazeera Sport niet goed werkt en cccam gaat gewoon naar paar minuten uit na paar keer box uit zetten werkt het wel maar gaat weer uit ccam geen bleed meer.

Ik gebruik CCCAM 2.3.0.

Wat is het oorzaak?

Groeten,

ShAmAlKo

Geplaatst:

Misschien ergens een goede prio file zoeken voor die zenders

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Misschien ergens een goede prio file zoeken voor die zenders

Dankjewel voor je reactie.

Ik heb na gekeken staat goed, maar het raar is dat cccam uit gaat wilt niet meer aan gaan.

Geplaatst:

Misschien je eens verdiepen in Oscam, Cccam heeft wel meer problemen soms, en aangezien niemand in CCcam kan kijken en Oscam wel, zul je vlugger achter problemen kunnen komen.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Misschien je eens verdiepen in Oscam, Cccam heeft wel meer problemen soms, en aangezien niemand in CCcam kan kijken en Oscam wel, zul je vlugger achter problemen kunnen komen.

Het is wel raar vind ik all 2 dagen bezig gewest om werk te krijgen lukt het niet. Oscam weet ik het niet want het is wel beetje moeilijk in het werkt te krijgen.

Geplaatst:

In pli zit een optie softcam herstarten dat kun je nog proberen maar een reboot doet hetzelfde, ik ben geen voorstander meer van cccam heb nu Oscam en dat werkt feilloos, en zoals gezegd je kunt op de pc bekijken en configureren en wat er evt. niet werkt.

Heb ik ook geprobeerd lukt niet herstarten en ook verwijdert en opnieuw geïnstalleerde lukt ook niet ik ga morgen opnieuw flashen dan zie wij wel of het werkt.

via shell prompt geprobeerd om te " killall CCcam" en "CCcam -d" werkt ook niet.  

Geplaatst:

Eindelijk opgelost de oorzaak was leegt aan update van openpli nieuw update werkt het weer.

Trouwens weet iemand hoe kan ik JSC HD3 tot met HD6 en Fox Sport HD , NBA HD te signaal te krijgen want ik heb toegevoed in JSC Sport card maar ik krijg HD3 niet in beeld wel HD1,HD1 die is van mijn ouwe abonnement. dealer heeft zo vaak signaal gestuurd lukt niet, weet iemand wat oplossing?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen