georges Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Een paar dagen geleden deed ik nog een update van mijn Ultimo, maar met een heel slecht resultaat. Alhoewel ik de laatste tijd al rare dingen ondervond met o.a. teletext is het nu helemaal "TILT". Als ik de menuknop indruk is de enige reactie een volledig zwart scherm en ook teletext zet alles op zwart. Ik denk dat in deze de enige oplossing zit in het opnieuw laden van OPENPLI. Maar vooralleer daarmee te beginnen zou ik toch graag meer te weten komen. Zijn er mensen die mij kunnen helpen want ik ben in deze maar een leek. Dank bij voorbaat.
Tonskidutch Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 daarmee beginnen nu, ben je het snelste klaar. 20 minuten "all in" en het loopt weer. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
georges Geplaatst: 18 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2013 Bedankt Tonskidutch . Teletext is blijkbaar een VRT probleem want op de andere zenders werkt dat normaal. Maar na OPENPLI-3.0 geïnstalleerd te hebben is er nog geen beterschap met de MENU knop. Wat kan er nu nog gedaan worden?
donpedro Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 (aangepast) Ik twijfelde al of een nieuwe flash van de box zou helpen. Denk eerder dat je remote defect begint te gaan. Je zou kunnen proberen om hem voorzicht open te maken om te kijken of er bijvoorbeeld vuil op de drukknop zijde zit. Koffie of appelsap of cola ondersteunen vaak niet de juiste werking van een remote. Is hij hard gevallen ofzo? 18 augustus 2013 aangepast door donpedro VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x Unstable Oscam 11xxxx MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS
Tonskidutch Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Als menu niet op het scherm komt staat de afstandbediening misschien op TV? ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
georges Geplaatst: 18 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2013 Ik ga met mijn AB eens bij een kennis langs om daar eens te kijken of hij het doet. Droog is hij zeker, nooit ligt hij in de buurt waar dranken uit gegoten worden. Er is een knop TV bovenaan links en eveneens onderaan links. Ik heb die even ingedrukt maar ik zie geen verandering. Ik zou eens een algemene reset kunnen proberen, maar is dat wel mogelijk? Om daarna opnieuw te programmeren vanaf zero.
Tonskidutch Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 ah heb je de codes verandert voor verschillende toestellen? ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
georges Geplaatst: 21 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2013 Het euvel is verholpen, maar nu erkent hij de abonneekaart van TVV niet meer. Weet iemand waaraan dat gelegen is en wat de oplossingen zouden kunnen zijn? Waarvoor dank.
georges Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2013 Inderdaad, na installatie van CCcam werkt alles. dankbare groeten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen