Ga naar inhoud

tuner op pc monitor?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie kan mij vertellen of het mogelijk is om een sattuner op een pc monitor aan te sluiten<BR>en zo ja hoe dan, ik kan nergens hier info over vinden!? <P>groet ray, rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Niets is onmogelijk, maar het gaat niet zomaar. Uit je ontvanger komt nl. een RGB/CVBS signaal, en die monitor kan alleen maar VGA aan. Je hebt dus een omzetter nodig, en die heb ik alleen nog maar gezien van VGA naar CVBS en niet andersom. Wat je ook kan doen is een video-capture kaart in je PC zetten, nadeel hiervan is dat er weer een PC bij moet staan en de beeldkwaliteit laat meestal ook de wensen over.<BR>Ik weet niet waarom je dit wilt, maar koop anders 2e hands een oude Amiga monitor (tussen € 25,- en € 50,-) deze is gewoon aan te sluiten en geeft best aardig beeld.

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Geplaatst:

nou ik aan de delta vliegen jaja, en daar heb ik een bus voor ik ga meerdere malen per jaar naar frankrijk, duitsland enz maar om de kosten te drukken slaap ik in de bus gaat allemaal net, past alleen geen tv toestel in<BR>dus dacht ik aan een flatscreen/pc monitor<BR> cool.gif" border="0 <P>groet ray, <BR> smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.