dream-on Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 (aangepast) Bijgewerkt met fox. Ziggo E2.zip 18 augustus 2013 aangepast door dream-on Vu duo2 met pli
Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 (aangepast) dream-on, je lijstje doet m'n receiver crashen na herstart en komt in een bootlus enkel her-flashen helpt dan nog. vreemd dat je in de zip; ook het bestandje settings ingepakt hebt, dat is uniek voor jouw receiver en niet bedoeld voor anderen. ciao 27 september 2013 aangepast door Tonskidutch Nothing Compares 2U Jimmy Scott
dream-on Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Geplaatst: 27 september 2013 (aangepast) Misschien moet je eens een ander progje gebruiken om te unzippen? Het bestand settings in de map is helemaal niet nog eens gezipped. Ik heb een nieuwe dir aangemaakt, de settings uit mijn box gehaald met dreambox edit en zo in deze directory opgeslagen. 60 mensen hebben de lijst al gedownload en jij bent de 1e waar het fout gaat, dus ik denk echt dat het probleem bij jou kant zit..... En daarbij heb ik het zelf ook al in diverse dm800 geplaatst zonder problemen. Hoe zet je de bestanden in de box? 27 september 2013 aangepast door dream-on Vu duo2 met pli
dream-on Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Geplaatst: 27 september 2013 (aangepast) Als je de zenders met een regulier programma had geupload, zoals dreambox edit, was het niet fout gegaan. Dan pakt hij de juiste bestanden. Jij hebt het zeker 1op 1 met ftp gedaan? Echter ik heb deze week alleen de ipad voorhanden, ik kan dus het bestandje niet eruit halen en de zip hier neerzetten... Kan alleen maar fotos bijvoegen.... Ps. Mijn vorige post wordt verwijderd door een mod. Deze kan ik niet meer aanpassen. 27 september 2013 aangepast door dream-on Vu duo2 met pli
Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 met dreambox edit 5.3.0.0 natuurlijk... heb meerdere malen getest (mag je verwachten) pas toen ik een andere settingslijst gebruikte (die van stevie-v) ging het goed. heb jaren settings aangemaakt en ook van derden gebruikt, maar voor dvb-c nog niet en toen ging het onmiddelijk fout. ben dus ook op zoek naar de reden, hoe dat zomaar kan gebeuren. ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
dream-on Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Geplaatst: 27 september 2013 (aangepast) Ok. Wel vreemd dat ik in die andere boxen deze problemen niet heb gehad. Je zou toch mogen verwachten dat dreamboxedit dit bestand niet mee doet sturen? Vraag me trouwens af hoe het erin is gekomen... Zal het volgende week aanpassen. 27 september 2013 aangepast door dream-on Vu duo2 met pli
Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 (waarom überhaupt settings erin opnemen <> heeft niemand wat aan) ja zou men denken dat .settings niet meegestuurd wordt, heb dat zelfs getest op mijn satelliet kist, doet die dreamboxedit ook niet < maar waarom gaat de VU+ met VTI en uw lijst dan op hol? de crux vinden is lastig maar het kan anderen helpen als we weten WAT ik dan fout deed. ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
dream-on Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2013 ik heb de Belgische zenders in HD toegevoegd. tijdens het downloaden met dreambox edit kwam de beruchte file mee de map in, de de fout zit in dreambox edit! ik heb hem dus verwijderd voor de niet dreambox gebruikers. bij deze de aangepaste lijsten. Ziggo E2.zip Vu duo2 met pli
Tonskidutch Geplaatst: 4 oktober 2013 Geplaatst: 4 oktober 2013 ik heb de Belgische zenders in HD toegevoegd. tijdens het downloaden met dreambox edit kwam de beruchte file mee de map in, de de fout zit in dreambox edit! ik heb hem dus verwijderd voor de niet dreambox gebruikers. bij deze de aangepaste lijsten. Ziggo E2.zip heel belangrijk om te weten dus!!!!!!!!!!!!!!! dank je dream-on Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 4 oktober 2013 Geplaatst: 4 oktober 2013 uhm, ik heb toch noch even zitten testen downloaden van de settings met dreamboxedit doet ie uploaden met dreambox edit doet ie niet... mits de receiver reeds herstart was en een eigen settings bestand erin heeft en gebruikt als implementering van de instellingen direct na flashen, ben ik het alleszins nog even aan het testen. maar wel erg bedankt voor je hulp en informatie Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen