ChemTrails Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Hallo, ik ben nieuw hier en wil graag dingen leren zodat ik zelf kan repareren. Heb een TFT scherm 32" TV Monitor als ik hem aan zet dan wordt het standby knopje groen en krijg geen beeld. ik wil deze tv graag zelf proberen te maken met uiteraard hulp van de experts op deze site. alvast bedankt.
JBnl Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Op de foto van de voeding zijn zo al elko's te zien die bol staan, deze moet je allemaal vervangen. groeten,JBnl
Steve Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 vervang de elco`s met een rode markering maar
ChemTrails Geplaatst: 19 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2013 Op de foto van de voeding zijn zo al elko's te zien die bol staan, deze moet je allemaal vervangen. ok, bedankt voor je reactie. ik ga het vervangen en zal posten hoe het verder verloopt zijn er dingen waar ik op moet letten met het vervangen van de kapotte en nieuwe elco's ? elke tip word met open armen ontvangen. ik heb nog nooit een soldeerbout inmijn hand gehad Wel heb ik ervaring met pc zelf bouwen en heb dat mezelf aangeleerd. Dat begon net als dit avontuur met 0,0 kennis van zaken. (wist niet eens waar ik www in moest vullen ) Nu help ik vrienden en familie met pc problemen. En zelfs de mensen die ik om raad vroeg.. vragen mij nu dingen waar ze mee zitten. Gelukkig ben ik wel een snelle leerling.
ChemTrails Geplaatst: 19 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2013 vervang de elco`s met een rode markering maar naamloos.png Bedankt Steve. Jouw foto met markeringen is erg duidelijk. Dat helpt me al een heel stuk op weg. Ik meld me zodra er vorderingen zijn.
Moderator Matchless Geplaatst: 2 september 2013 Moderator Geplaatst: 2 september 2013 Let wel op dat je de polariteit goed in de gaten houdt. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
iemand Geplaatst: 2 september 2013 Geplaatst: 2 september 2013 (aangepast) Steve, je zag er 1-je over het hoofd. I In het midden onder de koelplaat zie ik ook nog een elco zetten Die zal ook al wel slecht zijn. 2 september 2013 aangepast door iemand gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen