Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Maar die is er wel. De GHV41 M

Wat is duur als je een probleem als dit wilt oplossen? Het gaat toch om een goede oplossing van de oorzaak?

Goede coax kost ook geen dubbeltje. 

(Bovendien: je kunt toch tweedehands kopen?)

Ik ga dan liever om iemand te citeren over symptoombeschrijding  :D  voor andere coax . Vandaag lijkt alles op de Samsung tv te werken, maar ja het is niet zo warm, dus nog even afwachten. 

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Ik ga dan liever om iemand te citeren over symptoombeschrijding  :D  voor andere coax . Vandaag lijkt alles op de Samsung tv te werken, maar ja het is niet zo warm, dus nog even afwachten. 

Ik kan niet bij jou thuis kijken hoe groot de klus is om coax te vervangen. En dan is de suggestie van een degelijke antenneversterker die je op een laag pitje zet (regelbaar) toch niet zo raar? Next best, zou ik zeggen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik kan niet bij jou thuis kijken hoe groot de klus is om coax te vervangen. En dan is de suggestie van een degelijke antenneversterker die je op een laag pitje zet (regelbaar) toch niet zo raar? Next best, zou ik zeggen.

Vandaar de smiley.

Geplaatst:

Wat bedoel je precies met het iets kleinere broertje? Heeft die een kleinere kop? Eén van 50mm i.p.v. 60mm?

Potverdorie Sprietje ben je met de helm op geboren?  :D

Die IDLP-40SL+ SilverTech heeft inderdaad een kop van 50mm, ik zag het pas nu ik de Inverto Black Ultra heb gehaald.

Geplaatst:

Laatste update.

De Samsung tv blijft merkwaardig genoeg nu gewoon Astra 23,5 doorgeven.

Wat betreft deze schotel met de DISEqC van Triax in combinatie met de DSR7141 heb ik het opgegeven.

Dit vooral omdat ik de DSR7141 toch niet zo'n fijne ontvanger vind. Ik heb nog een Visiosat liggen, zal daarmee met de DSR7141 verder experimenteren.

Uiteindelijk Inverto Black Ultra Single (eigenlijk een twin) gebruikt voor Astra 28,2 voor de  engelse HD kanalen, wat een duidelijke verbetering opleverde t.o.v. de Inverto IDLP-40SL+ SilverTech.

Geplaatst:

Wat ik al vermoedde, de Silvertech is gewoon de Inverto Black Premium en de single-uitvoering heeft een kop van 49mm, de twin-uitvoering heeft een kop van 59,5mm net als de Inverto Black Ultra.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen