Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn ouders zijn al vele jaren klant bij CD. Met het wegvallen van enkele MPEG2 kanalen hebben ze besloten om alles te upgraden naar HD.

Is er een manier om dit administratieve feitje bij CD bekend te maken zonder mijn ouders op onzinnige kosten te jagen? Ook zit niemand te wachten op telefoontjes van CD. Ik lees hier allerlei vervelende verhalen over de communicatie met CD en ik vraag me af hoe we de overgang van SD naar HD zo irritatievrij mogelijk kunnen laten verlopen. Overigens schaffen ze zelf een HD-PVR aan, dus zo'n introductiepakket is niet zo handig.

• Moderator
Geplaatst:

Op mijn Canaldigitaal online het pakket van je keuze activeren?

http://www.canaldigitaal.nl/mijn-canaldigitaal/mijn-canaldigitaal/

Ze hebben al wel de oranje SECA 3 kaart?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik zou de HD-PVR aanschaffen en daar je kaart in stoppen. Kan je later altijd nog het pakket upgraden.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Aalt

Je kan het abonnement van je ouders eenvoudig upgraden in Mijn CanalDigitaal. Downgraden of opzeggen ligt wat ingewikkelder.

Dit is makkelijk aan te maken.

Je hebt daar de gegevens van je ouders voor nodig, Naam, adres en abonneenummer(staat vermeld op de afschrijving)

Bij email geef je jouw adres op en bij telefoon vul je jouw nummer in.

Je ouders hebben dan geen last meer van spam en opdringende telefoontjes.

Dat komt dan allemaal bij jou terecht waarbij ik er vanuit ga dat jij wel weerstand kan bieden aan de verleidingen aangeboden door een marketeerder.

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

Dank allen.

Ze hebben inderdaad al de oranje SECA 3 kaart. De nieuwe HD PVR en TV zijn binnen. Zal van het weekend 'ns aan de slag daar.

Goed idee om een alternatief telefoonnummer te gebruiken. Ik hang wat makkelijker op dan die soms wat te fatsoenlijke ouders van me :)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen