michaelangelo Geplaatst: 21 augustus 2013 Geplaatst: 21 augustus 2013 (aangepast) Ik heb onlangs een Bluetooth toetsenbord aangeschaft en het ziet er beeldig uit. Het zou nog mooier zijn als deze ook nog eens werkend te krijgen is op mijn DM 8000. Ik heb OpenPLI, Newnimga2 4.0, OE EXPR, allemaal stuk voor stuk uitgetest en op geen enkel aan de praat te krijgen zelfs niet met geinstalleerd bluetooth Kernel. Heeft iemand uberhaupt een bluetooth toetsenbord aan de praat gekregen met een Dreambox? 21 augustus 2013 aangepast door michaelangelo [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Ronsworld Geplaatst: 21 augustus 2013 Geplaatst: 21 augustus 2013 Wat ik wel weet is dat een bluetooth toetsenbord bij de ET9000 niet ondersteund wordt en dat je daar alleen de WiFi versie kan gebruiken. Heeft iets met drivers te maken. Zou me niks verbazen als het bij de DB niet anders is. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
michaelangelo Geplaatst: 22 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2013 Ik heb het imiddels aan de praat gekregen met het installeren van ern usb driver. Nu merk ik dat niet alle toeten werken met bv MyTube. Is dit aan te passen op mijn toetsenbord? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen