Boety Geplaatst: 21 augustus 2013 Geplaatst: 21 augustus 2013 Hallo, Mijn dreambox wil niet meer opstarten. De dreambox stond gewoon aan en ineens had ik geen beeld meer en bleef het rode lampje op de dreambox knipperen ook zag ik dat de dreambox continue opnieuw opstart dus hij start niet door. Waar kan dit aan liggen. Ik heb ergens gelezen dat het aan de voeding kan liggen ofdat de dreambox opnieuw moet worden geflashed maar als dat laatst het geval is kan iemand me uitleggen hoe ik dit moet doen? Alvast bedankt, 1
Loui (K) Geplaatst: 22 augustus 2013 Geplaatst: 22 augustus 2013 http://www.dream-multimedia-tv.de/en/dm800-flashing-firmware-browser Lees dit maar eens door. 1
Boety Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2013 Het ligt aan de voeding. ik heb er een andere voeding aan gehangen en nu werkt ie weer.
Loui (K) Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Ja dat kan ook, mooi dat het weer werkt.
iemand Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Oude voeding is mogelijk te repareren. Waarschijnlijk een elco verlopen. gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen