Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

VTi 6.0.1 draait perfect op de Uno met externe HDD.

Bij een software update krijg ik de melding dat er te weinig flash geheugen is.

Welnu, bij Extensions, System plugins en Kernel modules staat alles wat mogelijk is groen aangevinkt.

Welke items kan ik hierin veilig verwijderen voor een standaard configuratie.

Heb geen picons etc.

Bestaat er een mogelijkheid om een stukje van de HDD te gebruiken om het tekort aan flashgeheugen te compenseren?

(eventueel hoe?)

Bij Language packages heb ik veel talen verwijderd, maar die staan na gebruik allemaal weer op groen/aangevinkt.

Verder ben al een aantal uren op zoek naar de satfinder, kan deze niet meer vinden helaas.

Voorbaat dank.

• Moderator
Geplaatst:

ALs je geen wireless network gebruikt kan je met vtiZero de wireless kernel drivers verwijderen. Zelfde geldt voor de usb tuner support. Ik heb zelfs hbbtv verwijderd van mijn uno want ik gebruik het toch niet.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

• Moderator
Geplaatst:

zo heb ik het gedaan ja. Blauwe toets, dan gele toets (system tools, derde optie in het menu is dan vtiZero).

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Zo heb ik recent de hele folder enigma2 via een symbo;ic link overgezet op de USB stick.

Heeft het grote voordeel dat je skins zeker niet in de flash terecht komen.

Weet niet of je picons hebt, maar als je voordat je deze download eerst een USB stick init doet, gaan deze automatisch al naar de USB stick kwam ik achter.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...