Portuuno Geplaatst: 24 augustus 2013 Geplaatst: 24 augustus 2013 VTi 6.0.1 draait perfect op de Uno met externe HDD. Bij een software update krijg ik de melding dat er te weinig flash geheugen is. Welnu, bij Extensions, System plugins en Kernel modules staat alles wat mogelijk is groen aangevinkt. Welke items kan ik hierin veilig verwijderen voor een standaard configuratie. Heb geen picons etc. Bestaat er een mogelijkheid om een stukje van de HDD te gebruiken om het tekort aan flashgeheugen te compenseren? (eventueel hoe?) Bij Language packages heb ik veel talen verwijderd, maar die staan na gebruik allemaal weer op groen/aangevinkt. Verder ben al een aantal uren op zoek naar de satfinder, kan deze niet meer vinden helaas. Voorbaat dank.
Moderator wiz Geplaatst: 24 augustus 2013 Moderator Geplaatst: 24 augustus 2013 ALs je geen wireless network gebruikt kan je met vtiZero de wireless kernel drivers verwijderen. Zelfde geldt voor de usb tuner support. Ik heb zelfs hbbtv verwijderd van mijn uno want ik gebruik het toch niet. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Portuuno Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2013 Vriendelijk dank Wiz, Ben bij het flashen vtiZero tegengekomen, maar kan deze nu niet meer vinden. Verwijderen van usb tuner support en hbbtv gaat ook met vtiZero?
Moderator wiz Geplaatst: 24 augustus 2013 Moderator Geplaatst: 24 augustus 2013 zo heb ik het gedaan ja. Blauwe toets, dan gele toets (system tools, derde optie in het menu is dan vtiZero). VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Portuuno Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2013 Dank u Wiz! E.e.a. is gelukt, denk ik toch. Weet je misschien ook waar de satfinder is gebleven?
Jürgen Geplaatst: 24 augustus 2013 Geplaatst: 24 augustus 2013 2 x blauwe toets - VTI Software Manager - Systemplugins en dan naar Satfinder scrollen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Portuuno Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2013 Vriendelijk dank Jurgen, Helaas is de satfinder onvindbaar. Ook niet na reload etc.
donpedro Geplaatst: 24 augustus 2013 Geplaatst: 24 augustus 2013 Zo heb ik recent de hele folder enigma2 via een symbo;ic link overgezet op de USB stick. Heeft het grote voordeel dat je skins zeker niet in de flash terecht komen. Weet niet of je picons hebt, maar als je voordat je deze download eerst een USB stick init doet, gaan deze automatisch al naar de USB stick kwam ik achter. VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x Unstable Oscam 11xxxx MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen