Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenavond,

ik weet niet meer hoe ik mijn kaartje in de CI module van mijn DM800HD moet steken. Het was met de chip naar onderen geloof ik, maar chip aan de voor- of aan de achterkant?

Groet en dank,

Jan

Geplaatst: (aangepast)

Beste janbroester

Natuurlijk moet je de kaart er altijd met de chip als eerste insteken anders kan die niet gelezen worden (net als bij je bankpas) maar dan is het nog de vraag, moet de chip omhoog of omlaag.

Dat is heel gemakkelijk te controleren als je dat niet weet:

Ga in het menu naar Common Interface, dan naar CanalDigitaal en dan naar SmartCard informatie. Nu moet je het smartcard nummer en de geldigheidsdatum uit kunnen lezen. Gaat dat niet, dan zit de kaart er verkeerd om in.

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

De DM800 heeft geen CI! Chip naar beneden en zoals Ronsworld al schreef de chip naar achteren.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Beste janbroester

Natuurlijk moet je de kaart er altijd met de chip als eerste insteken anders kan die niet gelezen worden (net als bij je bankpas) maar dan is het nog de vraag, moet de chip omhoog of omlaag.

Dat is heel gemakkelijk te controleren als je dat niet weet:

Ga in het menu naar Common Interface, dan naar CanalDigitaal en dan naar SmartCard informatie. Nu moet je het smartcard nummer en de geldigheidsdatum uit kunnen lezen. Gaat dat niet, dan zit de kaart er verkeerd om in.

Ligt er blijkbaar aan welke image je gebruikt, want ik heb deze optie niet in Pli..

Geplaatst:

in openpli;

blauwe knop- ppanel-doorklikken naar smartcard info ;)

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...