korek Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Beste deskundigen, Eerst even voorstellen. Ik ben korek en woon in de kop van Noord-Holland, sinds vandaag geregistreerd. Ik heb onlangs een Bigsat 1 CR HD aangeschaft als vervanger voor de Philips 7121 die de smartcard niet meer herkende. Nu heb ik een probleem met het het selecteren van de satellieten op de Bigsat. Ik wil graag astra 1 en 3 ontvangen voor de HD zenders. In het menu heb ik de keus tussen de volgende astra satellieten: astra 1c2c, astra 1d, astra 1d/3b en astra 3a. Ik heb alles zo'n beetje geprobeerd en ik krijg ook veel zenders maar geen Nederlandse HD zenders. Ik doe vast iets verkeerd maar weet niet wat. Heeft iemand een idee? Bij voorbaat dank, Korek
Sprietje Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 (aangepast) Beste korek Welkom op dit forum De Astra 3A zendt niet meer uit, wel de Astra 3B De Astra 1C en 1D worden al lang niet meer gebruikt. De Astra 2C wordt wel gebruikt en hangt op de 19,2 graden oost positie. Je bedoeld deze satellietontvanger? Wel een heel erg oude lijst van satellieten. 26 augustus 2013 aangepast door Sprietje
korek Geplaatst: 26 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2013 (aangepast) Dank voor de reactie. Dus ik moet de 3b en de astra 2c hebben? En het is idd deze ontvanger. 26 augustus 2013 aangepast door korek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen