ank Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 hoe laad ik handmatig een zenderlijst in?
Eilandcor Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 @Ank Hoeveel liter benzine gaat er in mijn tank. Deze vraag is onzinnig aangezien niemand weet welke auto ik heb Een zenderlijst inladen hangt af van je ontvanger! Geef dan ook wat nadere informatie over je apparatuur. Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB
Moderator ceesv Geplaatst: 27 augustus 2013 Moderator Geplaatst: 27 augustus 2013 Uit een eerdere post, in een ander topic. @Ank: ik heb een strong srt8000 ontvanger en kan nu rtl 4 niet meer ontvangen.Wat kan ik doen? Ben op technisch gebied een kneus dus s.v.p. eensimpel antwoord. Ank Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ank Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2013 Beste Cees, Dit was inderdaad een simpel antwoord! Hoop dat onderstaande informatie voldoende is. ik heb een strong srt8000 H ontvanger en een Thomson TV 21MG130 G, type 451/TX807C E. Kan nu rtl 4 enz.niet meer ontvangen.Wat kan ik doen? Ben op technisch gebied een kneus dus s.v.p. een simpel antwoord. Hoop dat dit de informatie is die je bedoelt! Ank
clemens2 Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 (aangepast) De ontvanger zal denk ik niet meer in canal digitaal volgorde willen zoeken. Hij zal dan aangeven geen signaal. Als dit zo is opzoeken in willekeurige volgorde en schotel 2 kiezen later alles met de hand op de juiste volgorde zetten. Dus voor de strong. menu installatie willekeurige volgorde schotel kun je dan op schotel 1 of 2 zetten. dus op 2 27 augustus 2013 aangepast door clemens2 sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen