Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste Sat4All-ers,

Vandaag heb ik een nieuwe MTV Unlimited kaart binnen gekregen (de nieuwe Conax kaart), het activeren van de kaart ging wel redelijk. Kaart aangemeld via MTV-Unlimited.de en na ongeveer 2u in de receiver te hebben gezeten kreeg ik dan eindelijk beeld op de kaart.

Echter zag ik tot mijn verbazing het volgende:

1y4779.jpg

De kaart verloopt dus alweer over 4 dagen, terwijl er een 12 maanden abonnement opzit (staat ook in de bevestiging mail van MTV Unlimited). Als ik kijk op mijn oude MTV Unlimited kaart dan zie ik telkens dat er tussen de start date en expire date 12 maanden tussen zit.

Mijn vraag is dan ook of hier mensen zijn met een nieuwe MTV Unlimited kaart (eentje met de nieuwe Conax kaart) die kunnen bevestigingen dat de expire date voortaan per maand wordt geüpdatet ook al heb je een 12 maanden abonnement.

Inmiddels zit de kaart al 6 uur in de receiver en ontvangt nog gewoon EMM's, maar helaas veranderd de expire date niet.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

aangepast door J3F

Ik heb ook nog een oude, maar het kan hoor dat die per maand update, ik heb hier ook een CanalDigital Nordic card en die doet ook per maand, het grappige is dat daarbij de nieuwe tiers pas gemiddeld 5 dagen na het verlopen van de oude komen en je blijft dus ook gewoon beeld houden. Dus dat kan alle kanten op

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

@CodX, zojuist met MTV/Technisat gemaild en inderdaad de tier wordt gewoon elke maand geüpdatet :)

aangepast door J3F

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen