Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

sinds gisteren heb ik op dicovery (sd) plotseling een radiozender zitten,maar wel de epg van disc.

TLC werkte niet meer,en wanneer ik van tlc naar fox zapte was die ook weg,dus effe update gedaan.

fijn na update reboot.....reboot en daar bleef het bij....dus maar opnieuw geflashed maar ook nu bleef ie (na de flash) hangen in reboot met het scherm van openpli welliswaar (foto met idylisch

landschap)

toen ik op de ab op de aan/uit knop drukte kreeg ik wel het power menu ? dus ik druk een op de pijl omhoog en plotseling heb ik een zenderlijst,de receiver lijkt het weer te doen echter wanneer DISC. geselecteerd word is er weer een radiozender,vervolgens doen een hoop betaal zenders het niet en soms weer wel , is geen echte structuur in te vinden ,de fta zenders geen enkel probleem.

oh ja,voor dat ik opnieuw heb geflashed stond er in het display op de receiver zelf dat ie was aan het opnemen,wat helemaal niet zo was.

op dit moment lijkt ie het weer te doen , behalve Discovery waar nu een duitse radiozender opzit,gisteren was het radio 2...is mijn 7 maanden oude reciever aan het afsteren ?

er word wel eens gezged dat je de stroom in bedrijf er niet vanaf mag halen...maar als ie hangt kun je toch niets anders ?.

ik hoor het graag :)

aangepast door lindberg

live long and prosper !

Geplaatst:

Even nieuwe kanalen scannen, hier was discovery ook weg gisteravond.

Of de fastscan lijst van CD even naar binnen trekken.

suc6,

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...