Ga naar inhoud


Geen Veronica/Discovery meer met DM7020


giantdlu

Aanbevolen berichten

Ik heb in mijn slaapkamer nog een oude DB 7020 sd staan. Vanaf gisteren heb ik plotseling geen Veronica en Discovery meer. Volgens mij heb ik iets gemist maar ik dacht dat alleen TLC zou verdwijnen naar HD?

 

Ik kan ook nergens iets vinden dat deze voor SD op zwart zou gaan.

 

Kan iemand mij hier een antwoord op geven?

 

Alvast dank.

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


@Rob, Bij mij hetzelfde. Ik heb de nieuwe frequentie ingeladen en de zenders ook gevonden. Alleen blijft deze bij mij ook op zwart. Bij Discovery kreeg ik een seconde beeld en daarna een stond het beeld stil.

 

Inderdaad een vreemde actie. Wordt een beetje moe van de gasten. Ivm het wonen in het buitengebied ben ik genoodzaakt om bij hun te blijven. Echter wanneer mij de kans voordoet om bij hun weg te gaan doe ik het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was vannacht niet alleen dat Veronica en Discovery plots weg waren.

Tenminste om goed 3.00 uur werd ik wakker van een rond zoemende mug en ik dacht "dan zet ik de Tv wel aan zodat ik die kan zien vliegen"

Maar alle HD kanalen waren ook uit de lucht en op Discovery en Veronica kreeg je een testbeeld van een radio met sky radio achtige muziek.

Gelukkig waren er nog wel wat Duitse kanalen in de lucht met o.a. Anthony Bourdain die weer van allerlei vreemd eten naar binnen werkte maar daar zaten weer ellenlange reclame's tussen met frivole dames en of ik nu meer daar naar heb gekeken of er bij in slaap ben gevallen weet ik niet want die mug bleek me vanmorgen nog wel flink te pakken hebben gehad.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad vage actie van Canal Digitaal. Het blijven prutsers. Ik wordt een beetje simpel van al die zenderwijzigingen. "Nieuwe digitale standaard, controleer of u klaar bent voor de toekomst". Jaja, ze weten het leuk te 'verkopen'. Daarnaast is de communicatie naar de eindgebruikers omtrent de zenderwijzigingen ronduit slecht en chaotisch.

Neem een voorbeeld aan de duitse digitale kanalen, daar verandert nooit iets qua uitzendfrequenties.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, volgens de informatie in de link zijn het nog steeds DVB MPEG-2 zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al meerdere keren de zenderlijst opnieuw ingeladen, maar blijf op 8, 'BR-alpha' houden en dus geen Veronica. Al een paar keer alle zenders bij langs geweest maar Veronica is onvindbaar.

 

Ik las hierboven wat over een andere frequentie, maar hoe doe ik dat? Ik heb een erg oude ontvanger (SRT8000)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...