Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor degene die het ook gebruiken.... Ik ben maar overgestapt naar een nieuwe provider. Hollands glorie is hier bijna op zijn plaatst. Eerst jarenlang verkondigen dat er altijd een DYNDNS free account zal blijven en dan plots een streep er door heen. Tja, overstap service hebben ze niet dus maar een andere DNS ....

Doe er je voordeel mee voordat mensen beginnen te klagen

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:

ik denk dat ik na 4X lezen je vraag begrijp.

ik gebruik nog steeds 2 gratise accounts van dyndns.dit zonder enig probleem.wat wel veranderd is,en die mij eigenlijk ook niet aanstaat,is dat je  bij een nieuwe aanvraag een creditcard nummer moet nalaten.dan kan je voor 14 dagen de pro gratis uitproberen,maar je moet goed opletten,dat je binnen de 14 dagen overgaat naar free dyndns of ze trekken geld af van je credit kaart.

ik heb zojuist gekeken,en bij mij staat er nog free.wel moet ik regelmatig mijn dyndns hermaken.dit omdat mijn ip zo weinig wijzigd,en na 30 dagen,wissen ze die.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Voor een paar weken mee gemaakt dat mijn dns entry opeens weg was

Mijn account was er gewoon nog heb de domainnaam nieuw ingevoerd (was nog niet vergeven) en

alles werkt weer.

Geplaatst:

Dit is het antwoord van DYNDNS en belangrijk voor iedereen die nu nog niks extras gedaan heeft

http://www.dyncommunity.com/questions/34037/my-hostname-suddenly-disappeared-nothing-works-any.html

Ter info: mijn domeinname is foetsie  #####.mine.nu en kan ik ook niet meer toevoegen. Een andere DNS wel, maar om die dus actie te houden zonder elke maand bezig te zijn via een handmatig process etc, lijkt het genoemde script een oplossing. Het blijft een hobby......

Zal bij NO-IP.com ook wel zo zijn, dus even controleren is het advies

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:

Begrijp ik het zo goed dat als ik 1 keer per maand op

hun site inlog (met usernaam/password) dat dan alles

bij het oude blijft ?

Of moet ik iedere maand ook andere acties doen ?

• 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Als je elke keer binnen 30 dagen inlogt, dan blijft je account gewoon actief.

Dus elke 30 dagen even inloggen en handmatig updaten.

Nog een alternatief is www.noip.com

aangepast door Greatone

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Heb 1 keer een mail gehad dat ik eens per maand op de site moest aanloggen. Heb dat eenmalig gedaan en sindsdien krijg ik nog steeds elke maand 5 dagen voordat de maand over is een mailtje dat ik moet activeren om mijn account actief te houden. Dit was vroeger ook zo. Heb net weer het maand mailtje gehad. Dus volgens mij werkt alles nog zoals vroeger.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Geplaatst:

Ik heb vroeger nooit die mailtjes gehad ,mijn adsl doet wel iedere keer

een update naar dyndns als het ipnummer aangepast is (bij mij om de 4 dagen).

Het updaten (inloggen) is dus blijkbaar niet meer voldoende om het account actief te houden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen