Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee. zit bij mij op 127. Maar de 2211 is ook geen HD ontvanger. kan daar ook aanliggen. krijg keurig een blokje met de zender naam en een rood vierkantje, zoals bij alle HD zenders.

Geplaatst:

maar wat doe ik eraan? als ik de schotel uitricht zodat ik heel goed beeld heb met de 2211, en er verlvolgens de 7141 aanhang, dan nog doet de 7141 het niet.

Op dezelfde zender, of een andere?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

met de 7141 heb ik geen enkel beeld. alleen een menu dat zegt dat ik geen signaal heb. ik vermoed dat er niet eens een zenderlijst is ingeladen, maar ik kan dat niet zien. want ik kom niet voorbij de melding dat ik geen signaal heb.

Geplaatst:

Kun je niet handmatig de diseqc instellen?

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Op zich is daar wat voor te zeggen, maar daar is snampookje nu niet mee geholpen.

Die "bak" ( :lol:  ) moet het gewoon doen. 

Ik heb een paar jaar geleden een mee op vakantie genomen omdat die zo compact is en gemakkelijk te bedienen. Tenminste bij mij. Gratis van CD gekregen toen. Die "bak" deed het prima.

Uit het hele relaas van snampook maak ik op dat er iets anders fout gaat. Helaas kan ik niet even kijken wat.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...