Ga naar inhoud


Familie-pakket! prijs naar 17,95


power12

Aanbevolen berichten

Ook ik heb deze brief ontvangen van canal digital.

na het instellen van de HD zenderlijst heb ik problemen met het

synchroniseren van het geluid - beeld op de HD zenders

wie kan mij een antwoord verschaffen.

de recever is :

Digital Satellite HD Recorder DSR8141

Televisie is :

Philips 37PFL9642D/19PROF

iemand een sugestie?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 279
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dunhans zei: "stop toch met die onzin paketten en geef gewoon hetzelfde door als op de hoofdkaart Canaldigitaal!"

Dan zou Dunhans dus drie volledige kaarten hebben, en betalen voor 1 hoofdkaart en 2 extra-kaarten. Zonder enige controle op wie ze gebruikt: klinkt als een onmogelijk verdienmodel.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou Dunhans dus drie volledige kaarten hebben, en betalen voor 1 hoofdkaart en 2 extra-kaarten. Zonder enige controle op wie ze gebruikt: klinkt als een onmogelijk verdienmodel.

Dat kun je nu al zien bij Digitenne waar het op uit draait.

Zeker bij satelliet snap ik wel dat aan een extra kaart haken en ogen zitten in tegenstelling tot Digitenne en kabel..

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag netjes bericht gehad van de klantenservice van Canaldigitaal.

Hieronder een kopie van de brief, de smartcardnummers heb ik natuurlijk weggehaald,

 

Geachte heer Meijer,


U hebt op 27-9-2013 om 8:52:11 gereageerd op onze e-mail.

Ons antwoord op uw reactie is:

Hartelijk dank voor uw e-mail, u geeft aan verouderde CI-modules te gebruiken en daarnaast gebruik te willen maken van de kortingskaart familie.

Betreft de CI-modules deze kunt u aanschaffen bij één van onze dealers.

De extra kaarten zijn inmiddels omgezet naar kortingskaarten van het familie pakket, alle drie de kaarten zijn nu familie. Maar op alleen de hoofdkaart is HD geactiveerd, dat wilt zeggen dat u alleen op de hoofdkaart naar HD kunt kijken. Het HD-abonnement is optioneel en dient per kaart geactiveerd te worden.

U kunt op de extra kaarten alle zenders zien die binnen het familie abonnement vallen.

Smartcard:128571xxxxxxxxx (familieHD)
Smartcard: 128571xxxxxxxxx(familie)
Smartcard: 128571xxxxxxxxx(familie)

Hopende u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,


Klantenservice CanalDigitaal

 

 

Kijk, nu is het duidelijk, op de 2e en 3e smartcard blijf je gewoon naar die wazige SD zenders kijken! OF er komt nog eens 10 euro bij!

 

Zelfs op mijn 22 inch tv-tje in de keuken zie je duidelijk het verschil in SD en HD.

 

Ik ga maar eens beginnen aan een opzegbrief............

 

 

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag netjes bericht gehad van de klantenservice van Canaldigitaal.

 

U kunt op de extra kaarten alle zenders zien die binnen het familie abonnement vallen.

 

Smartcard:128571xxxxxxxxx (familieHD)

Smartcard: 128571xxxxxxxxx(familie)

Smartcard: 128571xxxxxxxxx(familie)

 

 

Kijk, nu is het duidelijk, op de 2e en 3e smartcard blijf je gewoon naar die wazige SD zenders kijken! OF er komt nog eens 10 euro bij!

 

Zelfs op mijn 22 inch tv-tje in de keuken zie je duidelijk het verschil in SD en HD.

 

Ik ga maar eens beginnen aan een opzegbrief............

 

 

Groeten Dunhans.

Ik zou nog maar even wachten tot de nieuwe pakketindeling ingaat. Ik heb begrepen dat het HD-pakket ook wordt gewijzigd.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou Dunhans dus drie volledige kaarten hebben, en betalen voor 1 hoofdkaart en 2 extra-kaarten. Zonder enige controle op wie ze gebruikt: klinkt als een onmogelijk verdienmodel.

Zo werkt het wel in Zweden bij Canaldigital. Je betaalt 99 Kr voor je tweede of derde kaart en krijgt dan hetzelfde abo als op je hoofdkaart.

 

 

Tvilling - tv i flera rumVill du se digital-tv i flera rum kan du enkelt teckna ett Tvillingabonnemang. Med våra Tvillingabonnemang får du samma kanalutbud som i ditt huvudabonnemang för endast 99 kr/månad inklusive krypteringsavgift.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo werkt het wel in Zweden bij Canaldigital. Je betaalt 99 Kr voor je tweede of derde kaart en krijgt dan hetzelfde abo als op je hoofdkaart.

Ik weet niet of je de Zweedse situatie 1 op 1 met Nederland kunt vergelijken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de boel per 1-11-2013 gewijzigd wordt, zijn ze bij mij te laat met de brief.

 

Of zouden de mensen die bewust SD gekozen hebben, SD mogen houden?

 

Uw aanbieder van telefonie, internet of televisie mag niet zomaar de algemene voorwaarden of prijzen van een abonnement veranderen. Hij moet u eerst precies vertellen wat hij wil gaan veranderen. Dat moet hij minimaal een maand van tevoren aan u laten weten. Als een wijziging voor u als consument nadelig is mag u zonder verdere kosten uw abonnement opzeggen.

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag lagen er 2 brieven op de deurmat.

De ene met de mededeling dat mijn 2e smartcard overgezet is van SetTopBox pakket naar famieliepakket en dat er (slechts) eenmalig  €9,95 activeringskosten bijbetaald moet worden.

En de tweede brief met de mededeling dat mijn 3e smartcard is overgezet van STB naar familiepakket en dat daar (ook eenmalig) €9,95 activeringskosten bijbetaald moet worden.

Dan heb ik een dikke maand geleden een mediaguard module opgestuurd naar hun, met de vraag of ze die konden nazien, want die werkte niet meer, en daar kreeg ik bericht van dat die niet aangekomen was daar, dus jammer maar helaas.

En nu ben ik nog op zoek naar zo'n nieuwe ci module die goed werkt op mijn LG tv met triple tuner, want een Aston 1.07 of een mediaguard opent 3 zenders niet of ik moet de module eruit en er weer in schuiven of de tv uit en weer aan zetten.

Zucht..........................

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LG tv is aangesloten op internet en update automatisch zijn software, is al 2 keer geupdatet.

 

Met een Neotion module en ziggo smartcard werkt ie ook perfect op de kabel, met een Conax module en een digitenne smartcard doet ie het ook perfect, maar met een mediaguard module en een canaldigitaal smartcard doet ie het ook perfect, BEHALVE die 3 zenders???

 

Ok, dan ligt het toch aan de tv.

 

 

Nee, de Aston module heeft een oudere versie, zal straks eens zien welke.

aangepast door dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...