Eduard07 Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 Even de algemene voorwaarden doorgelezen: . CanalDigitaal maakt zulke wijzigingen minimaal vier weken voor invoering daarvan op genoegzame wijze bekend. LOL Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Penthe Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 Zeg je abo dan op, dan valt er niets meer te klagen
Mojo Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 Als opkomen voor je rechten onder klagen valt dan moet je inderdaad opzeggen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
di-on-air Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Ik snap nog steeds niet uit welke zenders het familie lightpakket gaat uitbestaan. Het is al 1 november geweest en alleen MTV HD, Eurosport2HD en Travel HD staan uitgeschakeld. De rest van de HD zenders doen het nog steeds. Blijf ik naast de 7 nieuwe HD zenders die voortaan in mijn familie pakket zitten ook nog Een en Canvas in HD ontvangen? Dit was voorheen wel. NGC is nu alleen nog in HD te zien, blijf ik deze zender ook gewoon zien? History HD en Eurosport HD heb ik ook altijd met mijn familie pakket kunnen ontvangen, blijft dit nu ook zo? :confused: Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Mojo Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 Reactie van CD: In uw email geeft u aan dat er een hoger bedrag geïncasseerd is. Zoals wij reeds per post hebben aangegeven wijzigt, per 1 november 2013 het Familiepakket. Wij begrijpen uit uw email dat u deze brief misschien over het hoofdheeft gezien, of helemaal niet ontvangen heeft. Wij zullen u dan ook kortuitleggen wat de wijziging precies inhoudt. Vanaf 1 november maken 7 extra HD zenders standaard deel uit van het Familie pakket.Hieronder vallen: RTL4 HD, RTL5 HD, SBS6HD, RTL7HD, RTL8HD, Net5 HD enVeronica HD. De prijs is hierdoor ook aangepast. Het nieuwe tarief voor het Familie pakketbedraagt 17,95 euro per maand. Het gebruik van extra kaarten blijft ongewijzigd wat betreft pakketsamenstelling enprijs. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet,Klantenservice CanalDigitaal Die postbezorging van tegenwoordig toch........ You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Eduard07 Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 (aangepast) Die postbezorging van tegenwoordig toch........ Die lijkt inderdaad opeens net zo slecht te worden als de bezorging van de digitale CD Nieuwsbrief.... (Want aan CD kan het niet liggen.Die hebben alles al jarenlang super op orde.) 6 november 2013 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
fritsspits4 Geplaatst: 7 november 2013 Geplaatst: 7 november 2013 Ik heb hier ook niet om gevraagd! Zie met mijn toch goede ogen geen verschil op mijn technivision 22 HD tussen SD of HD. Het word tijd dat Europa een einde maakt aan de monopolipositie {macht} van CD. Als fervent kampeerder en overwinteraar in Spanje heb ik geen andere keus dan CD. Pukje, die optie van de extra kaart ook op HD kun je vergeten. Na contact met CD werd mij mede gedeeld dat de 2de kaart niet de extra HD zenders zal bevatten.
martjeB Geplaatst: 8 november 2013 Geplaatst: 8 november 2013 Die postbezorging van tegenwoordig toch........ Die lijkt inderdaad opeens net zo slecht te worden als de bezorging van de digitale CD Nieuwsbrief....(Want aan CD kan het niet liggen.Die hebben alles al jarenlang super op orde.) Ik kreeg vandaag weer een reactie op mijn mail. Met een brief als bijlage! .Niet die nooit ontvangen brief over de prijsverhoging, maar een brief uit mei 2013. Iets over een cadeautje........ Gtz. Martje B
Sat_marc Geplaatst: 10 november 2013 Geplaatst: 10 november 2013 Zie ik het nu goed dat Travel Channel HD is uitgeschakeld? Meer betalen en tegelijkertijd inleveren. Knap waardeloos. Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
Eduard07 Geplaatst: 10 november 2013 Geplaatst: 10 november 2013 Willekeur. En contractbreuk.Eenzijdige wijziging zonder kennisgeving. Afschakelen gaat CD makkelijk af dan gunnen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Sat_marc Geplaatst: 10 november 2013 Geplaatst: 10 november 2013 (aangepast) Alternatief voor Travel Channel op 28,2 Oost: - Travel Channel UK (12.552 V, 22.000, 5/6) - Travel Channel UK +1 (11.261 H, 27.500, 2/3 ) Helaas in SD. Maar in ieder geval FTA! 10 november 2013 aangepast door Sat_marc Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
youriy Geplaatst: 10 november 2013 Geplaatst: 10 november 2013 Hier doet Travel channel HD 't nu gewoon. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Gerard 76 Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Zie ik het nu goed dat Travel Channel HD is uitgeschakeld? Meer betalen en tegelijkertijd inleveren. Knap waardeloos.wat voor abo heb je dan? met een familiepakket gaat ie niet open. Ook niet met het nieuwe familiepakket. Wel met een familieHD pakket. Of een los HD pakket op bv een extra kaart.
Sprietje Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Klopt Gerard, bij mij gaat hij ook niet meer open met het familiepakket met het bijgevoegde HD-light pakket. Maar ook ik keek ook al lang naar deze zender via de Astra 28,2.
Gerard 76 Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Dan is het toch goed en is er niets mis met Travel HD? Deze heeft nog nooit in het standaard familiepakket gezeten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen