Ga naar inhoud


Familie-pakket! prijs naar 17,95


power12

Aanbevolen berichten

Als iets beschikbaar is dan is dat niet per persee gratis, vaak is iets beschikbaar tegen betaling.

 

Ik maak de verwarring niet groter, als je op de extra kaart het HD pakket wilt betaal je 5 euro, wat jij wilt zeggen is dat als men op de hoofdkaart het HD pakket heeft dat dan per direct ook op de extra kaart staat omdat het beschikbaar is?(HD was toch ook altijd al beschikbaar op de 2e kaart, enkel moet je er 5 euro voor dokken).

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 279
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb familie. Van Canal nog geen bericht ontvangen. Maar als ik lees dat ik € 6,00 moet betalen voor commerciele HDTV zenders, dan houdt het voor mij op. Ik kijk nu ook niet naar deze zenders en waarom dan er extra voor betalen. Voor kleurentelevisie betaal ik ook niets extra's.

 

Zoals in het verleden als eens aangegeven op dit forum, wordt het uitzenden via HDTV steeds goedkoper. Het fabeltje dat het allemaal zo duur is geloof ik absoluut geen bal van. De eerste harddiscrecorder kostte ook HFL 4000,00 en dat is het dus ook allang niet meer.

 

Sommigen vergelijken dan dit met andere providers. Dat vind ik onjuist. De kabel heb ik er bewust uitgedaan omdat ik ontevreden was over kwaliteit van geluid en beeld en het programma-aanbod. Bovendien kan je niet kiezen uit een kabelaar. Jouw woonplaats heeft er maar eentje van. Het is niet zoals de supermarkt dat je dan naar de andere kunt gaan of je boodschappen uit twee supers haalt.

 

Ik vind het raar de je zo op de kosten wordt gejaagd voor HD.

Nou, ik heb er wel begrip voor dat een satellietprovider een beetje extra vraagt voor op zijn minst de transponderruimte die betaald moet worden. 

Verder denk ik, dat de meesten deze verandering (als er HD-zenders uit het Familiepakket gaan verdwijnen) wel kunnen waarderen. We leven tenslotte in 2013, niet 1993.

 

Jouw vergelijking tussen  een harddiskrecorder en HD-satellietontvangst vind ik krom. Vergelijk de Harddiskecorder met de prijs van een HD-ontvanger met harddisk, maar niet met een uitzendstraat.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iets beschikbaar is dan is dat niet per persee gratis, vaak is iets beschikbaar tegen betaling.

 

Ik maak de verwarring niet groter, als je op de extra kaart het HD pakket wilt betaal je 5 euro, wat jij wilt zeggen is dat als men op de hoofdkaart het HD pakket heeft dat dan per direct ook op de extra kaart staat omdat het beschikbaar is?(HD was toch ook altijd al beschikbaar op de 2e kaart, enkel moet je er 5 euro voor dokken).

Je maakt de verwarring wel degelijk groter. Je moet even goed lezen wat ik hierboven heb gezegd. 

Het hoofdpakket kwam tegen een maandelijkse vergoeding op de 2e en 3e kaart, losse pakketten niet. Zo was het, aannemelijk is dat het zo blijft. 

Sprietjes aannames hierboven zijn logisch en correct.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb er wel begrip voor dat een satellietprovider een beetje extra vraagt voor op zijn minst de transponderruimte die betaald moet worden. 

Verder denk ik, dat de meesten deze verandering (als er HD-zenders uit het Familiepakket gaan verdwijnen) wel kunnen waarderen. We leven tenslotte in 2013, niet 1993.

 

Jouw vergelijking tussen  een harddiskrecorder en HD-satellietontvangst vind ik krom. Vergelijk de Harddiskecorder met de prijs van een HD-ontvanger met harddisk, maar niet met een uitzendstraat.  

 

fijn, dat is dan jouw mening

 

maar niet de mijne

 

en wie heeft de waarheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe


Die runtime error komt waarschijnlijk omdat het persoonlijke aanbiedingen zijn. Mogelijk dat daardoor niet iedereen hetzelfde aanbod krijgt.


Bij mijn staat er letterlijk: Omdat HD steeds meer de nieuwe standaard is voor televisiekijken, maken met ingang van 1 november de 6 populaire zenders RTL 4 HD, RTL5 HD, SBS 6 HD, RTL 7 HD, Veronica HD en Net 5 HD voortaan blijvend deel uit van uw zenderpakket.

Als CanalDigitaal inmiddels besloten heeft dat RTL8HD ook deel uitmaakt van de extra zenders, dan is dat wel heel erg slordig van CanalDigitaal als ze mensen nu nog een mail sturen waarin staat dat die daar niet bij zou zitten.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder CD goed te willen praten: andere providers komen ook regelmatig met aankondigingen waar je meerdere kanten mee uit kunt.

En spraakverwarringen zijn vrees ik niet te voorkomen als er allerlei interpretaties overheen gaan zolang de aankondigingen nog aankondigingen zijn en niet uitgevoerd.

 

Op een ander forum lees ik levendige discussies over de interpretatie van UPC's "Instappakket".

CD communiceert slecht, maar staat hierin niet alleen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel heb ik hier enkel te maken met CD en niemand anders en slaat het nergens op hier andere providers bij te halen.

Dat was mijn punt niet. Mijn punt was:

 

En spraakverwarringen zijn vrees ik niet te voorkomen als er allerlei interpretaties overheen gaan zolang de aankondigingen nog aankondigingen zijn en niet uitgevoerd.

 

De spraakverwarring komt van 2 kanten. Ook van degenen die de aankondigingen verschillend opvatten. Je ziet dat overal gebeuren.

Ik praat CD niet goed, maar uitzondering zijn ze niet.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet te geloven wat CanalDigitaal voor een organisatie is wat betreft communicatie.


In afgelopen jaren werd je totaal geen wijs wat een bepaald pakket inhield.
Klikte je de ene link van CanalDigitaal aan, stond er wat anders dan dat je een andere link van hun aanklikte.
Dat hebben ze uiteindelijk zelf ook ingezien en toen is heel de opzet van de CanalDigitaal site veranderd.

Er stonden in ieder geval minder tegenstrijdige berichten in.


Toen kwam het debacle met RTL8 HD. In welk pakket zat dat nu in. In ieder geval wel in het Settopbox pakket maar hoe het in de andere pakketten zat wist niemand.

Toen de klucht met iConcerts. Op alle sites was te lezen dat dit in het basis en familiepakket zat. Uiteindelijk na een hoop verwarring kwam het alleen in het het dure Entertainment-pakket terecht. En wat zei CanalDigitaal: foutje, bedank!

Nu weer met de veranderingen aan het familie-pakket.
Krijg ik vandaag een mail waarin staat dat er 6HD-zenders bijkomen maar als ik het bericht van Jarco Kriek lees dat vanochtend vroeg al gepubliceerd was, komt ook RTL8HD erbij.
 

Hoe is het toch mogelijk dat CanalDigitaal hun abonnees bewust foutive informatie stuurt.


En als klap op de vuurpijl zie ik dan op de plaatjes aan de rechterzijde van het bericht wat ik gekregen heb, dat je er voor €2,- extra per maand het HD-pakket er bij kunt nemen met de zenders één HD, Canvas HD en History HD terwijl die zenders notabenen al heel veel jaren deel uit maken van mijn familiepakket SD.


Hier zakt toch je broek van af.
 

Wat een organisatie. Het wordt tijd dat de directeur ontslagen wordt en dat er een schoon schip gemaakt wordt in de organistatie van CanalDigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...