Ga naar inhoud


wat is dit nu weer ?


mapi

Aanbevolen berichten

dit kwam uit de droger, er zaten kleren in die onder andere ook van ons zoontje van 5 zijn.. Dus ik vraag me af of dit uit de wasmachine komt, de droger of dat zoontje dat ergens vandaan had en in zijn zakken had zitten....

 

oftwel mysterie... heb nog geen fout ontdekt aan de machines maar wat niet is kan nog komen

 

Dit zacht kunstof / rubber riempje kan je aan elkaar klikken en is ook mogelijk dat de tandjes aan buitenzijde moeten zitten...

 

Kortom... weet het ff niet meer. Heb al gezocht op onderdelen van de wasmachine en droger maar niet gevonden...

 

Iemand ooit dit gezien ?

 

804996082.jpg?1377965540

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kun je je zoontje niet gewoon even vragen "Waar heb jij dit gevonden?"

Dat kun je misschien aan zijn neus wel zien hoe het zit.

 

(Wie weet komt het wel uit de droger van de ouders van een vriendje... :lol: )

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)  heb gevraagd maar hij weet het niet..... begint nu al.....

Hij is niet bang om te vertellen?

Jij hoeft immers alleen maar weten of hij er mee thuisgekomen is.   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan lijkt me het niet onlogisch te veronderstellen dat hij het al in zijn broekzak had.

 

Ik denk dat een speelgoedwinkel je sneller kan vertellen waar het bij  hoort. ;)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit een onderdeel uit de droger is, zou ik graag willen weten langs welke route die in de trommel terechtgekomen is.

Bij onze droger zie ik zo even geen ruimtes voor zo'n onderdeel. En dan ook nog gewoon doorbrommen alsof er niks aan de hand is?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

een paar droogbeurtjes verder en je weet waarschijnlijk waar het antwoord ligt........

 

Inderdaad, ff een paar kleren wassen en drogen en met stoeltje en pilsje voor de machines wachten op wat wel of niet komen gaat :cool:

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, die blokjes en die drukverbinding: het kan dus ergens rond gesloten worden en vervolgens aangespannen... een sm-speeltje ...? nogal vroeg voor een vijfjarige, misschien even met de vrouw praten ??? :cry:  :D

 

ik heb haar gisteren vastgebonden en ondervraagd maar ze liet niks los :D

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...