Ga naar inhoud

Kan ik via het CI/CI+ sleufje van dit TV toestel D-Smart (Turkije) bekijken?

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi, 

ik heb een schotelantenne geplaatst op richting Turksat 42° en ben van plan om een nieuwe TV te kopen, namelijk de samsung-ue40eh5000

Op dit toestel is er een CI/CI+ (Common Interface) sleufje waarmee je Digitaal Televisie kunt bekijken; 

Ik vroeg mij af of een D-Smart modulekaart hiermee zou werken? 

Weet iemand dit? 

Groetjes

aangepast door Gerard 76
link naar webshop verwijderd

Geplaatst:

Als ik de specs bekijk op de site van samsung zelf.

Lijkt het er op dat de TV alleen geschikt is voor DVB-C en DVB-T.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:

Zover ik kan vinden zit er inderdaad geen DVB-S2 tuner in, dus ongeschikt voor satellietontvangst. Natuurlijk wel via een losse satelliettuner.

Dus als ik het goed begrijp; stel als een TV over een DVD-S2 zou beschikken dan zou ik D-Smart kunnen bekijken?

• Moderator
Geplaatst:

Alleen wanneer die over een DVB-S2 tuner beschikt en een CI slot waar je een D-Smart CI module en kaart in kan steken.

(De TV moet die kaart dan wel ondersteunen!)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Alleen wanneer die over een DVB-S2 tuner beschikt en een CI slot waar je een D-Smart CI module en kaart in kan steken.

(De TV moet die kaart dan wel ondersteunen!)

Hoe kom ik er achter of een TV zo'n kaart ondersteunt?

Geplaatst:

iedere CI-module zou toch gewoon in de tv moeten kunnen werken? Of de kaart werkt of niet hangt gewoon af van de module. dat is de kaartlezer.

Hoi ,

Kleine kanttekening in  deze , als D smart werkt met ci+ zal je tv dit ook moeten ondersteunen.....dit is de nieuwe norm die vooral de aanbieders dit graag zien....

Groetjes.............

Geplaatst:

Satterdam schrijft:

“iedere CI-module zou toch gewoon in de tv moeten kunnen werken? Of de kaart werkt of niet hangt gewoon af van de module. dat is de kaartlezer.”

Nou dat is echt niet zo. Hoe vaak is het al niet op dit forum besproken dat niet goedgekeurde CanalDigitaal TV’s niet werken met de CI-module van CanalDigitaal maar wel bijv. met de Astoncrypt.

• Moderator
Geplaatst:

Waarbij werking in het heden geen garantie is voor de toekomst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen