Ali1907 Geplaatst: 31 augustus 2013 Geplaatst: 31 augustus 2013 (aangepast) Hoi, ik heb een schotelantenne geplaatst op richting Turksat 42° en ben van plan om een nieuwe TV te kopen, namelijk de samsung-ue40eh5000 Op dit toestel is er een CI/CI+ (Common Interface) sleufje waarmee je Digitaal Televisie kunt bekijken; Ik vroeg mij af of een D-Smart modulekaart hiermee zou werken? Weet iemand dit? Groetjes 1 september 2013 aangepast door Gerard 76 link naar webshop verwijderd
Alventali Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Als ik de specs bekijk op de site van samsung zelf. Lijkt het er op dat de TV alleen geschikt is voor DVB-C en DVB-T. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Sprietje Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Zover ik kan vinden zit er inderdaad geen DVB-S2 tuner in, dus ongeschikt voor satellietontvangst. Natuurlijk wel via een losse satelliettuner. 1
Ali1907 Geplaatst: 1 september 2013 Auteur Geplaatst: 1 september 2013 Zover ik kan vinden zit er inderdaad geen DVB-S2 tuner in, dus ongeschikt voor satellietontvangst. Natuurlijk wel via een losse satelliettuner. Dus als ik het goed begrijp; stel als een TV over een DVD-S2 zou beschikken dan zou ik D-Smart kunnen bekijken?
Moderator ceesv Geplaatst: 1 september 2013 Moderator Geplaatst: 1 september 2013 Alleen wanneer die over een DVB-S2 tuner beschikt en een CI slot waar je een D-Smart CI module en kaart in kan steken. (De TV moet die kaart dan wel ondersteunen!) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Duikertje Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Zou gewoon voor zeker gaan en er een ontvanger naast zetten,dat kan je de kop niet kosten. Weet niet waar je woont maar gewoon ff op de bazaar in beverwijk gaan kijken.
Ali1907 Geplaatst: 1 september 2013 Auteur Geplaatst: 1 september 2013 Alleen wanneer die over een DVB-S2 tuner beschikt en een CI slot waar je een D-Smart CI module en kaart in kan steken. (De TV moet die kaart dan wel ondersteunen!) Hoe kom ik er achter of een TV zo'n kaart ondersteunt?
Satterdam Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 iedere CI-module zou toch gewoon in de tv moeten kunnen werken? Of de kaart werkt of niet hangt gewoon af van de module. dat is de kaartlezer.
Terradon Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 iedere CI-module zou toch gewoon in de tv moeten kunnen werken? Of de kaart werkt of niet hangt gewoon af van de module. dat is de kaartlezer. Hoi , Kleine kanttekening in deze , als D smart werkt met ci+ zal je tv dit ook moeten ondersteunen.....dit is de nieuwe norm die vooral de aanbieders dit graag zien.... Groetjes.............
Sprietje Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Satterdam schrijft: “iedere CI-module zou toch gewoon in de tv moeten kunnen werken? Of de kaart werkt of niet hangt gewoon af van de module. dat is de kaartlezer.” Nou dat is echt niet zo. Hoe vaak is het al niet op dit forum besproken dat niet goedgekeurde CanalDigitaal TV’s niet werken met de CI-module van CanalDigitaal maar wel bijv. met de Astoncrypt.
Satterdam Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 keurt canaldigitaal dan ook tv's? dan moet de tvfabrikant zorgen ondersteuning van de modules.
Sprietje Geplaatst: 2 september 2013 Geplaatst: 2 september 2013 Ja, of ze goed werken in combinatie met de CanalDigitaal CI-module. Zie hier de lijst op de website van CanalDigitaal: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/overlay/gecertificeerde-televisies.pdf
Moderator ceesv Geplaatst: 2 september 2013 Moderator Geplaatst: 2 september 2013 Waarbij werking in het heden geen garantie is voor de toekomst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ali1907 Geplaatst: 2 september 2013 Auteur Geplaatst: 2 september 2013 Ja, of ze goed werken in combinatie met de CanalDigitaal CI-module. Zie hier de lijst op de website van CanalDigitaal: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/overlay/gecertificeerde-televisies.pdf Hoe zit dat nu met D-Smart?????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen