wasboer Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Welke merk diseqc switch kan ik het beste gebruiken voor mijn 800. Nu heb ik mut@nt maar de ontvanger loop geregeld vast. Gebruik er een met 4 uitgangen.
Ronsworld Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Je zou een spaun kunnen proberen. Maar als je ontvanger vastloopt heeft dit wel met je switch te maken? Al eens een paar dagen (afhankelijk hoe vaak hij nu vastloopt) gekeken zonder de switch ertussen? Ron. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Eduard07 Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Welke merk diseqc switch kan ik het beste gebruiken voor mijn 800. Nu heb ik mut@nt maar de ontvanger loop geregeld vast. Gebruik er een met 4 uitgangen. Spaun en Triax behoren tot de beste. Ik gebruik zo ook bij de Dreambox en heb 's zomers noch 'winters problemen. En ze scheiden de 4 sat-aansluitingen goed van elkaar in de zenderlijsten. Bij de goedkope werd het nog wel eens een rommeltje en "geen ontvangst". Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
wasboer Geplaatst: 1 september 2013 Auteur Geplaatst: 1 september 2013 Hij loopt alleen vast als je van satelliet wisselt 19 / 28 / 13 oost werken wel maar als ik naar 23 oost ga loopt ie vast. Terug zetten naar 19 oost opnieuw opstarten en hij gaat weer
Ronsworld Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Wat je nog eens kunt proberen is om bij de schotelinstellingen daar waar je de diseqc instellingen hebt, om "herhaal sequence" op "ja" te zetten, en een stukje lager de "diseqc herhaling" op 2 te zetten. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen