Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe lang heb je gewacht? Wellicht dat de box een backup terug zet.

lang genog, die gaat helemaal uit, komt eerst beeld Mutimedia en booting,, over paar secondet schakel helemaal uit

Geplaatst:

Hoi,

zet er eens dezelfde image op dan die er voordien opstond.

Ik heb hetzelfde voorgehad, enkel de image die erop stond kan ik terug flashen.

Je hebt het toch ook al geprobeerd zonder HDD of USB stick?

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

• 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Ik ben voor het eerst zins vele jaren van Pli afgestapt
Het loopt gewoon voor geen meter!
Update gedaan en ook startte de DM800 niet meer op..

Daarna een flash gedaan en alles schoongemaakt, daarna liep de box zeer langzaam alsof er geen geheugen was, ook zwart beeld op de kanalen lijst, moest naar onderen scrollen om de kanalen weer naar voren (zichtbaar) te maken!
Daarna de versie 9 september erop, toen weer de oude bug van OpenPli..geen geluid, reboot ( 8X ) wou ook niet helpen. Gisteren de versie OpenPli van 10 september erop, weer geen geluid!
Vraag gesteld op het Pli forum vannacht, maar daar ook geen antwoord..
Netwerk deed ook raar, stond een IP adres van 192.168.1.136 in maar kreeg alleen toegang op 192.168.1.135 terwijl in het netwerk menu 136 als laatste stond.
Ook de rotor settings deden zeer vreemd en positie 03 was naar 02 van Astra 23.5E gelopen. Die was voor Hotbird.
Letterlijk tot 4 uur vannacht zonder geluid gezeten na een aantal flash pogingen.
Nu geen Pli er meer op en alles loopt weer als vanouds.
Denk dat Pli team geen interesse meer heeft in het maken van een stabiele image voor de DM800. Jammer Ik vond OpenPli gewoon geweldig, wil ook de mensen bedanken voor alle moeite.

PS ik heb een originele (geen clone) DM800 van de erkende Nederlandse dealer gekocht.

aangepast door Unetwork

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Het is jammer maar ik ben al heel lang afgestapt van Pli want het risico op het beschadigen van de box is te groot.

Ik heb meerdere Images draaien zonder problemen en alle zijn op de originele Image gebaseerd.

• Like 1
Geplaatst:

Ik ben voor het eerst zins vele jaren van Pli afgestapt

Het loopt gewoon voor geen meter!

Update gedaan en ook startte de DM800 niet meer op..

Daarna een flash gedaan en alles schoongemaakt, daarna liep de box zeer langzaam alsof er geen geheugen was, ook zwart beeld op de kanalen lijst, moest naar onderen scrollen om de kanalen weer naar voren (zichtbaar) te maken!

Daarna de versie 9 september erop, toen weer de oude bug van OpenPli..geen geluid, reboot ( 8X ) wou ook niet helpen. Gisteren de versie OpenPli van 10 september erop, weer geen geluid!

Vraag gesteld op het Pli forum vannacht, maar daar ook geen antwoord..

Netwerk deed ook raar, stond een IP adres van 192.168.1.136 in maar kreeg alleen toegang op 192.168.1.135 terwijl in het netwerk menu 136 als laatste stond.

Ook de rotor settings deden zeer vreemd en positie 03 was naar 02 van Astra 23.5E gelopen. Die was voor Hotbird.

Letterlijk tot 4 uur vannacht zonder geluid gezeten na een aantal flash pogingen.

Nu geen Pli er meer op en alles loopt weer als vanouds.

Denk dat Pli team geen interesse meer heeft in het maken van een stabiele image voor de DM800. Jammer Ik vond OpenPli gewoon geweldig, wil ook de mensen bedanken voor alle moeite.

PS ik heb een originele (geen clone) DM800 van de erkende Nederlandse dealer gekocht.

Welk image heb je er nu op staan dan?

Geplaatst:

Het is jammer maar ik ben al heel lang afgestapt van Pli want het risico op het beschadigen van de box is te groot.

Ik heb meerdere Images draaien zonder problemen en alle zijn op de originele Image gebaseerd.

Ik gebruk nu Newigma 2, draait heel goed!  :lol:

• Like 1

Geplaatst:

Ik gebruk nu Newigma 2, draait heel goed!  :lol:

DreamElite is ook wel een fijne.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ik heb dream elite erop staan maar krijg er geen cccam op vreems dat ze geen softcams op hun server hebben staan

Geplaatst: (aangepast)

welke heb jij draaien 

en op welk model Egypt?

Op de Dreambox 800 en 8000

Mijn voorkeur gaat naar Dreamelite

aangepast door egypt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...