Portuuno Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Hoe kan ik een hele cd afspelen vanaf HDD met de Vu+? Het lukt me wel om aparte nummers af te spelen, maar niet aaneengesloten, dus de hele cd. Rode button "alles" reageert niet.
dvbs Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 (aangepast) OpenPli? Kan je ze niet eerst allemaal selecteren/kopiëren naar de afspeellijst en dan gewoon de eerste starten; de rest volgt wel.... 1 september 2013 aangepast door dvbs Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Portuuno Geplaatst: 1 september 2013 Auteur Geplaatst: 1 september 2013 Neen sorry, VTi 6.0.1, Maar goed, hoe kun je alles selecteren etc. Wellicht werkt het ook in VTi..
Tonskidutch Geplaatst: 2 september 2013 Geplaatst: 2 september 2013 ik heb mń CD verzameling per iTunes allemaal overgezet naar m4a bestanden (een dagje werk) maar nu speelt ie de muziekstukken goed af... er is wel iets aan de hand met vol continue muziek CD's op de CD speler loopt de muziek door en op de PC en VU+ is er een paar seconden (eind en start muziekstuk) geen geluid vol continue muziek CD's waar geen merkbare pauze te horen is op de CD player maar wel in tracks onderverdeeld... snap je het? ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Portuuno Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Geplaatst: 3 september 2013 ...snap je het? UHH, niet echt .
dvbs Geplaatst: 3 september 2013 Geplaatst: 3 september 2013 (aangepast) Hey Tonskidutch Voor mij mag je het ook eens vertalen. :) Portuuno Kan je toevallig geen menu (via de "menu"-toets) oproepen bij jouw pogingen om de cd volledig af te spelen? (sorry, zelf heb ik (nog?) geen VU+) 3 september 2013 aangepast door dvbs Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
metoo Geplaatst: 3 september 2013 Geplaatst: 3 september 2013 Bedoel je dit ? In de afspeellijst op menu/instellingen/actie bij het einde/ afspelen in lus selecteren ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Tonskidutch Geplaatst: 3 september 2013 Geplaatst: 3 september 2013 niet een digitale kopie neen een muziek CD via de ingebouwde CD-player I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen