Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb het volgende : Als ik vanaf 19,2 E naar Sport1 Select HD op 23 E zap, dan krijg ik de foutmelding : Service not found! Motor is wel op 23 E (ik kan op Positioner settings zien dat er 91% signaal aanwezig is). Als ik even naar Ned1HD en weer terug naar Sport1 Select HD zap dat werkt alles ok, dus geen foutmelding. Als ik bv. van Ned1SD (19,2E) zap naar Ned1HD (23E) dan krijg ik deze foutmelding niet. Het schijnt alleen met zenders op de transpoder 12129 V op 23 E. Ik heb geprobeerd deze trasnpoder te verwijderen en opnieuw te scannen maar dat helpt niet. Heeft iemand een idee wat er hier probleem is?

• Moderator
Geplaatst:

Ik denk dat je die opmerking mag vergeten, je hebt een rotor, geen DISEQC schakelaar, er valt dus niets om te draaien.

De antenne kabel tussen de rotor en de LNB is wel in orde?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

had ook geregeld storingen op bepaalde frequenties. nieuw kabel van lnb naar moter en alles loopt al een paar jaar perfect.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...