Tonskidutch Geplaatst: 2 september 2013 Geplaatst: 2 september 2013 (aangepast) Tja ik weet niet helemaal of het hardware probleem is of desktop weergave probleem... maar kent iemand "de titel problematiek"? gebeurd vooral als ik tussen de taakbalken van webpages heen en weer klik gebeurd met firefox en conqueror maar ook in thunderbird mail dat de tekst door het scrollen over een ander beeld verschoven wordt is het soms een renderprobleem van de grafische kaart (onboard) staat nu op OpenGL. wie geeft me een tip hoe ik dat kan oplossen? ciao heb een wijziging gedaan / OpenGL uit, nu is er een deel van het scherm na scrollen onzichtbaar zie afbeelding dus toch renderer? 2 september 2013 aangepast door Tonskidutch Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 2 september 2013 Auteur Geplaatst: 2 september 2013 en toch na een tijd zie ik weer zwart ik snap het niet... waar het aan ligt Coles Corner Richard Hawley
Moderator wiz Geplaatst: 2 september 2013 Moderator Geplaatst: 2 september 2013 Wat voor een grafische kaart heb je in die machine zitten? Dit lijkt me een driver probleem van je video kaart. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Tonskidutch Geplaatst: 2 september 2013 Auteur Geplaatst: 2 september 2013 dat dacht ik eerst ook, maar alle voorgaande versies van de distro werkten zonder dit gememoreerde euvel. Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen