Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn vader is voor 3,5 jaar geleden overleden, we hebben direct een overlijdensakte gestuurd, en daarna de papieren ingevuld en terug gestuurd, steeds als we post kregen stond mijn vaders naam er nog op, 6 weken geleden kregen we weer een aanbieding van Canaal Digitaal, waarop we niet ingingen, maar moeders vertelde dat mijn vader overleden was en dat haar naam erop moest staan, 

moeders blijkt 2 contracten bij Canaal Digitaal te hebben, dus ik wil dit gaan veranderen en krijg te horen dat dit niet mogelijk is omdat meneer overleden is, ik dus opbellen wat ik exact moet doen, krijg ik te horen van dit gaat mijn collega voor u regelen, week later neem ik contact op met CD om een nieuw pakket met HD en tweede kaart voor 2,50 euro te krijgen, meneer dit is niet mogelijk, ik vertel dat een collega dit zou regelen, krijg de persoon weer aan de lijn, ohw heeft mijn collega dit niet gedaan, ik vertel dat ik geen printer meer heb omdat ik ga reizen 1 jaar lang, ik stuur u 2 formulieren op, nu 3 weken later nog steeds niets ontvangen, vorig week woensdag weer eens opgebeld, u kunt dit per PC doen via een email, krijg ik vrijdag email dat ze een overlijdensakte moeten hebben en ze moeten een officiele handtekening hebben, hier ontplof ik en schrijf een email dat hun dan eens wat moeten doen zodat ik de juiste papieren krijg, als CD vanavond niet gereageerd heeft haal ik Radar erbij en ook diverse kranten om anti reclame te maken over CD, je wordt nu al bijna 4 jaar aan het lijntje gehouden

• Moderator
Geplaatst:

Al eens geprobeerd een e-mail te sturen naar de klantenservice?

http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/

Anders kan je eventueel op hun (Canaldigitaal) forum dit bericht posten, een medewerker zal dan contact met je opnemen en ervoor zorgen dat dit opgelost wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

wat mail?

nix mail!

enkel aangetekend en dan ook a.u.b. van je notaris aan CDS, die per wet de erfenis geregeld heeft voor uw ouders.

indien het contract / kaartje overgenomen wordt door uw lieve moeder, dan gebruik dat overname formulier...

aangepast door Tonskidutch

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

we hebben al vaker contact gehad en het zou geregeld worden, maar er wordt niets geregeld, we zijn nu al 6 weken in contact, en krijgen niets opgestuurd, we hebben al via klantenservice email verkeer gehad, maar daar komt ook niets uit

Geplaatst:

Dit bericht plaatsen op het CanalDigitaal forum wil dikwijls wel helpen. Dat vinden ze niet zo leuk als dit publiekelijk bekend wordt.

CanalDigitaal neemt dan meestal snel contact met je op.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen