Ga naar inhoud


waar is het einde van de film ?


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

zit ik gisterenavond lekker naar de film "the promise" te kijken met Sandra Bullock, die tussen de reklameblokken op SBS6 door vertoond werd, wordt om 22u30 de film wééééééér gestopt met een reklamebreak (de 3e op een half uur tijd) met de vermelding "over 3 minuten start Hart van NL".

hoezo, over 3 minuten start Hart van NL ? Er is zeker nog een half uur film te tonen, want ze zaten nog niet eens aan de trouwpartij ! Op de EPG gekeken : 22.35 hart van NL, 22.55 medianieuws, 23.15 piet's weerbericht en om 23.20 één of ander programma. Geen melding dus dat de film op een later uur verdergaat (want dat durven ze ook heb ik al gemerkt).

voor alle zekerheid ook naar teletext gekeken, maar ook daar hetzelfde programmaoverzicht.

da's dus mooi - laat SBS zomaar het laatste halfuur van de film vallen !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je weet niet eens hoe de film heet :)

 

The proposalzoomer-logos-30px_0008_SBS-6.png

SBS 6    02-09-2013     20:30 - 22:35

The proposal

Amerikaanse (USA) Filmkomedie uit 2009 van Anne Fletcher. Met: Sandra Bullock, Ryan Reynolds, Mary Steenburgen e.a. De invloedrijke redactrice Margaret dreigt uitgezet te worden naar haar vaderland Canada. Om dit te voorkomen, dwingt ze haar nietsvermoedende assistent Andrew om zich met haar te verloven, terwijl ze hem al jarenlang het leven zuur maakt. Met een onvoorbereid huwelijk in het vooruitzicht en de vreemdelingenautoriteiten op de hielen beloven Margaret en Andrew met enige aarzeling zich aan het plan te houden, ongeacht de gevolgen.

Genre Comedy, Film Regisseur Anne Fletcher Acteur Mary Steenburgen, Ryan Reynolds, Sandra Bullock

http://www.imdb.com/title/tt1041829/

 

De film duurt 108 minuten en valt dus ruim in de 2 uur en 5 minuten die SBS6 er voor uittrok, ik had hem ook aanstaan maar vond er geen bal aan dus ben ik over gegaan op de Spaanse televisie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vond het best een leuke film om te zien, maar had wel graag het einde gezien natuurlijk (hoewel we allemaal weten hoe dit afloopt, nogal clichéachtig maar bon).

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat weet ik, maar dat zie ik dan wel aan de EPG. Maar deze keer gaf de EPG een ander programma aan na HvNL/Shownieuws. Ik ben niet opgebleven om te kijken, maar heb wel een opname gestart, benieuwd of het vervolg van de film er toch nog opstaat ......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisterenavond naar de opname gekeken : het einde van de film stond er dus wel degelijk op, na 15 minuten HvNL.

in het vervolg zouden ze dit toch beter zo op de EPG zetten, of een mededeling geven op het scherm. Ze zetten wel de text "over 3 minuten start Hart van NL" op het scherm, ze hadden voor hetzelfde geld er de text "hierna gaat de film verder" kunnen bijzetten.

allez - hebben we toch het einde kunnen zien - eind goed al goed.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is al zo zolang als ik mij kan herinneren... SBS6 onderbreekt films voor Hart Van Nederland en gaat dan daarna verder met het laatste stuk.

 

Enorm irritant... wel slim.

Slim?

 

Je kijkers wegpesten slim?

 

Gewoon opnemen en alle rommel ertussen skippen. Live kijken wordt in NL onmogelijk gemaakt!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dood kijken is ook onmogelijk in Nederland.

:P

 

zodra er een berichten blok tussen door gezonden wordt zie je een infobar op je scherm, dat is een EPG puls

die had natuurlijk niet mogen zijn als SBS6 een film programmeert daarmee stopt de opname

eigenlijk had er in het EPG overzicht Bollucs 1 en Bollucs2 moeten worden aangegeven zodat je het vervolg ook had kunnen opnemen.

 

ciao

Madammen Met Een Bontjas

Urbanus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...