basv Geplaatst: 3 september 2013 Geplaatst: 3 september 2013 Beste alle, Vraagje... ik heb hier nog een oude Dreambox DM5620S liggen. Deze will ik gaan gebruiken in de filipijnen . Gaat dit werken in de Filipijnen? Of moet ik de Dreambox updaten? Alvast bedankt voor de info. Gr, Bas
wolverine Geplaatst: 4 september 2013 Geplaatst: 4 september 2013 Ehm wat moet er werken? VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Moderator ceesv Geplaatst: 4 september 2013 Moderator Geplaatst: 4 september 2013 Wat wil je er mee gaan ontvangen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 4 september 2013 Geplaatst: 4 september 2013 Je kunt het best even kijken welke satellieten er te zien zijn daar. Ga ervan uit dat ook daar MPEG4 de boventoon zal voeren. De 5620 is alleen geschikr voor MPEG2. Alles wat MPEG2 is kan de 5620 in principe ontvangen of het moet wel een hele exotische bitrate hebben.. Houd er rekening mee dat ook daar veel gecodeerd wordt.
basv Geplaatst: 4 september 2013 Auteur Geplaatst: 4 september 2013 Bedankt voor de reactie. Ik neem het niet mee ik ga daar een complete set kopen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen