Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Bij het downloaden van de laatste henksat zenderlijst krijg ik op de Vu+( met laatste OpenPli) een download error http 404. Als ik andere plugins probeer krijg ik hetzelfde.

De netwerktest geeft wel allemaal groene vinkjes.

Iemand een idee? Staat er ergens een link naar een repository?

Thx.

Geplaatst:

Ik heb de "update software" uitgevoerd en die zegt dat er geen nieuwere beschikbaar is.

Helaas kan ik niet even kijken wat de versie is want hij is/staat bij mijn ouders.

Geplaatst:

Error 404 wil zeggen 'Pagina niet gevonden'. Kan zijn dat de URL voor de update inderdaad niet meer bestaat. Al kan ik me dat van OpenPli niet herinneren. De URL van OpenPli is http://www.openpli.org

• Moderator
Geplaatst:

die melding krijg je als je een versie draait waar geen support meer op geleverd wordt door openpli. Ik meen dat men dan uiteindelijk de repository verwijderd om ruimte te sparen op de servers. Dus als je de melding 404 krijgt kan het goed zijn dat je een stable versie of een oude versie pli draait.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst: (aangepast)

thx, 

ik heb inmiddels een flash usb klaargemaakt gedownload vanaf de site van <link naar webshop verwijderd>

wordt vervolgd. 

aangepast door wiz
reclame verwijderd
Geplaatst:

De truc met de usb is geslaagd. USB klaargemaakt en opgestuurd. Mn moeder(74) kon het helemaal zelf! Er is weer beeld en de procedure duurde maar enkele seconde. Het geheel kan op het oudste stikje wat je nog hebt liggen want het is nog geen 100kb.

Kennelijk heb ik een linkje naar een bedrijf gepost wat natuurlijk niet mag op een forum maar om lotgenoten toch te helpen kun je zoeken op; vuplus image usb flash

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...