Ga naar inhoud


Faxen via GSM/UMTS netwerk?


Aanbevolen berichten


Zoek maar eens op 3G fax gateway of 2G fax gateway, dan vind je wat kastjes. Geen ervaring mee.

Alternatief als er wel internet op locatie is: SIP telefonie gateway kopen waarop je de fax aansluit, en een SIP provider zoeken die fax protocol goed ondersteunt. Michiel zal je wel wat providers kunnen noemen die werken. (de meeste zeggen onterecht dat het gaat werken)

 

Mijn tip als het echt sporadisch wordt gebruikt: ding weggooien en overstappen naar een fax-to-email service.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aangezien de fax nog steeds door de gerechtshoven gebruikt wordt als communicatie middel zou ik als advocaat op iets anders bezuinigen als de faxlijn.

Vooral omdat veel van die correspondentie binnen een wettelijke termijn beantwoordt moet worden.

 

Ik zou op iets anders bezuinigen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh...een advokaat die geen fax heeft omdat een vaste telefoonlijn te duur is..?

Ik kan dit niet volgen.

 

Dat is hetzelfde als een dokter zonder stethoscope.

Is een pro deo advocaat... :grin:

 

Kan het idd ook niet volgen, zou mijn advocaat niet wezen iemand die zulke beslissingen neemt..

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...