Ga naar inhoud


tweede kaart


FalconerThe

Aanbevolen berichten


Ik denk het wel.

Alhoewel je tegenwoordig voor een extra kaart de grijze kaarten gebruikt die goedkoper zijn dan je oranje, zijn er nog tienduizenden mensen met een oranje kaart als tweede kaart.


Maar lees ook maar eens dit draadje: http://www.sat4all.com/forums/topic/309529-oranje-smartcard-gebruiken-als-2e-kaart/

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen op de kaart voor het familie pakket zenders in HD maar op de extra kaart alleen maar HD op ned 1,2 en 3, de rest is gewoon SD.

 

suc6

 

Gerit

 

je hebt dan op je 2e kaart het familiepakket (familiepakket is het maximale pakket wat je op de (nieuwe) 2e kaart kunt krijgen)

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een top HD kaart en op mijn 2e heb ik basis HD met film1 er op, 2e kaart heb ik 1,5 jaar geleden de film1 zenders op laten zetten

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Top HD en op de tweede kaart het Entertainment pakket. Zo was het in de oude situatie.

De oude situatie is gehandhaaft voor bestaande klanten

Maar bij nieuwe 2e kaart aanmelden krijg je familie pakket als hoogt haalbare extra 2e kaart pakket.

Je kan ook voor lager kiezen en dan kom je terecht bij het Basis pakket.

 

Op de 2e en 3e kaart kan je elk extra pakket afsluiten. (op de eerste kaart natuurlijk ook)

Dus HD, Film1, Sport1, etcetera en dat in wllekeurige combinaties. Alles is gewoon mogelijk als je maar betaald.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...