Moderator ceesv Geplaatst: 9 september 2013 Moderator Geplaatst: 9 september 2013 Dit geeft nog maar weer eens aan, dat er ook voordelen zijn wanneer je alles bij een provider betrekt. Misschien moet je het probleem wat groter maken, zodanig dat die aansluiting helemaal niet meer werkt. Is er geen onweer voorspeld? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
looney2 Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Geplaatst: 10 september 2013 ceesv, on 09 Sept 2013 - 22:37, said: Dit geeft nog maar weer eens aan, dat er ook voordelen zijn wanneer je alles bij een provider betrekt. Misschien moet je het probleem wat groter maken, zodanig dat die aansluiting helemaal niet meer werkt. Is er geen onweer voorspeld? alles bij een provider..dat was juist het probleem toen wat betreft snelheid. bij kpn of hun onderdelen kreeg ik maar 0,8 Mb van wege afstand tot centrale bla,bla,bla.. helemaal niet meer werken van aansluiting? hoe dacht je dat te doen/ 230 er zetten....lol HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
pukje Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Das niet zo moeilijk hoor gewoon de 2 draden (staat bijna 90 volt op) bij je isra aansluiting even doorverbinden en daarna weer loshalen dan brand er een zekering in de centrale uit en dan moeten ze er wel achteraan. Ik heb dat met mijn ISDN een keer gehad toen ik met de leidingen aan het rommelen was. Lijkt mij een sterk verhaal ,geloof er dus niets van Denk zelfs dat 240v niet voldoende is om het kapot te maken ,als hun spul zo gevoelig is zou bij onweer ver in de buurt al alles eruit knallen
looney2 Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Geplaatst: 11 september 2013 ISDN heb ik niet, het is PSTN lijntje >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Lijkt mij een sterk verhaal ,geloof er dus niets van Denk zelfs dat 240v niet voldoende is om het kapot te maken ,als hun spul zo gevoelig is zou bij onweer ver in de buurt al alles eruit knallen <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Gevoelig???/ Tsja................... het is juist na het onweer van 27 aug eruit gevlogen... HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
pukje Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 ISDN heb ik niet, het is PSTN lijntje >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Lijkt mij een sterk verhaal ,geloof er dus niets van Denk zelfs dat 240v niet voldoende is om het kapot te maken ,als hun spul zo gevoelig is zou bij onweer ver in de buurt al alles eruit knallen <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Gevoelig???/ Tsja................... het is juist na het onweer van 27 aug eruit gevlogen... Tsja natuurlijk knalt in een wijkkast of centrale er iets uit als binnen een paar meter de bliksem inslaat (zoals bij jou) Maar de centrales hebben beveiligingen dat niet iedere keer als ver in de buurt de bliksem inslaat de ingang van de centrale eruit knalt daarom denk ik dat bij 240 volt er ook niets uit knalt. Maarja de ellende dat 1 lijn er uit ligt en kpn/provider heen en weer schuiven is niet leuk , Kpn is leuk zolang alles werkt maar moeten ze iets doen (storing) dan is niemand thuis ,het ligt altijd aan de klant. ik zou het niet erg vinden als hier zoals 15 jaar geleden in de USA het nationale telefoonnet opgesplitst moest worden om monopolie toestanden te voorkomen
looney2 Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Geplaatst: 12 september 2013 Heeft er iemand een Idee wat eigenlijk je rechten zijn als consument wat betreft het online zijn. Of zoals in mijn geval, niet online zijn, Heb ooit iets op gevangen dat, bij over stappen van provider, dat je offline periode heel kort moet zijn. Dit omdat mijn provider momenteel wel héééél relax doet, of te wel ze laten helemaal niets meer van zich horen. Taal nog teken op vragen, opmerkingen, of op de gegeven informatie op de vragen van hun, en dat alweer een week lang. Ze beginnen me een beetje op te irriteren daar. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
pukje Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 Je zou ze kunnen herinneren aan hun product aansprakelijkheid je betaald ervoor dan is het hun plicht om er voor te zorgen dat je het product krijgt. Je kan ook klacht achterlaten bij ombutsman. Telefonisch niets meer doen maar alleen schriftelijk aangetekend en beginnen met 1.storing nieuw melden dan in gebreke stellen dan beginnen over gelede schade De contact persoon is die gene die je betaald dus de provider (is niet altijd kpn)
looney2 Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Geplaatst: 12 september 2013 (aangepast) pukje, on 12 Sept 2013 - 13:18, said: Je zou ze kunnen herinneren aan hun product aansprakelijkheid je betaald ervoor dan is het hun plicht om er voor te zorgen dat je het product krijgt. Je kan ook klacht achterlaten bij ombutsman. Telefonisch niets meer doen maar alleen schriftelijk aangetekend en beginnen met 1.storing nieuw melden dan in gebreke stellen dan beginnen over gelede schade De contact persoon is die gene die je betaald dus de provider (is niet altijd kpn) als ik op ombudsman kijk staat er : U hebt een klacht over de overheid. Er staat niets over andere bedrijven. Ben je dan bij een ombudsman wel aan het juiste adres als je een klacht achterlaat? 12 september 2013 aangepast door looney2 HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
looney2 Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Geplaatst: 12 september 2013 Nou ik heb jaren Telfort gehad en die deden er niet moeilijk over, dat werd serieus afgehandeld en ik kreeg zo een maand abo geld terug bij een gegronde storing. En na een paar weken werd ik gebeld of alles goed afgehandeld was, alle lof voor zo'n provider, maar vanwege de snelheid ben ik overgestapt op glasvezel anders was ik bij Telfort gebleven. Tsja.. over een eventuele afhandeling achteraf zit ik niet in. Het gaat er mij om hoe of je die gasten met hun kont van de stoel kunt krijgen/dwingen, zodat ze eindelijk eens een klacht verhelpen. Ik heb nu, na zes weken, toch wel genoeg geduld getoond, dacht ik zo. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Moderator wiz Geplaatst: 12 september 2013 Moderator Geplaatst: 12 september 2013 stel ze in gebreke schriftelijk en schort dan de betaling op van een van die lijnen die het niet doet en stel ze een ultimatum wanneer ze het gefixt moeten hebben. En als je rechtsbijstand hebt die inschakelen en ze desnoods voor de rechter slepen. Jij betaalt voor een dienst aan je provider, en die wordt niet geleverd door een storing. Dan heeft je provider de plicht om binnen redelijkheid de storing te verhelpen. Duurt het weken aaneen omdat jouw provider een onderliggende contractant niet zover krijgt dat ze meewerken, dan is dat niet direct jouw probleem maar het probleem van je provider. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
BokkieBok Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 (aangepast) In gebreke stellen is een goed idee. Betalingen storneren zou ik mee oppassen. Je komt dan automatisch in een incasso circuit terecht en voor je het weet ben je afgesloten. Want met één werkende lijn ben je nog wel afhankelijk van Edpnet. Bij de meeste providers is betalen en incasso een separaat systeem dat zijn eigen weg neemt. Dan wordt er geen rekening gehouden of nu wel of geen internet hebt. Ik ben nieuwsgierig naar de reden waarom je twee ADSL lijnen afneemt van dezelfde provider plus nog analoge telefoonlijnen erbij. Een combinatie die weinig voorkomt... 14 september 2013 aangepast door BokkieBok HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
looney2 Geplaatst: 14 september 2013 Auteur Geplaatst: 14 september 2013 ik heb ze net in gebreke gesteld. Betaling heb ik niet gestorneerd, maar wel een aanpassing op rekening gevraagd ,daar er niet geleverd wordt waar ik voor betaal. ik woon achteraf. en het maximale wat er dan hier door de koper kabel komt is nu een trotse jawel.... 3 Mb. EN deze provider is de enige die mij deze 3 Mb levert Alle andere gaan af op wat KPN volgens boekje zegt dat kan. en dat komt neer op nog geen 1 Mb, maar dan moet je wel de volle pond betalen Heb je wel eens met meerdere computers op een 3Mb lijntje gedownload, gesurft, mail bekeken,?? ELLENDE ELLENDE. is dat. Er is hier geen andere optie dan adsl dus was een tweede telefoonlijn de, (op dat moment) enige oplossing. Later kon je ook de lijn huren, dus zonder telefoonlijn, maar in mijn volgende stappen komt het nu voorlopig, wel goed uit om twee tel. lijnen te hebben Denk er over na om zelfs een derde adsl bij aan te vragen met huur lijn. Bij dezelfde provider . HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
pukje Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 Als die actie tot niets leid ,heb je al eens aan internet via schotel gedacht ? dat heeft ook nadelen ,duurder latecy tijd maar wel stabieler
looney2 Geplaatst: 15 september 2013 Auteur Geplaatst: 15 september 2013 (aangepast) pukje, on 14 Sept 2013 - 18:26, said: Als die actie tot niets leid ,heb je al eens aan internet via schotel gedacht ? dat heeft ook nadelen ,duurder latecy tijd maar wel stabieler Dat heb je niet voor rond de 30 eurie/m denk ik dan gaat het wel heel erg in de centjes lopen. 15 september 2013 aangepast door looney2 HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
BokkieBok Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 (aangepast) Een tip: klaag op Twitter en/of Facebook. Edpnet is daar aanwezig. Providers zijn gevoelig voor publieke opinie. Vaak krijg je daar meer voor elkaar dan altijd met de helpdesk te bellen. 20 september 2013 aangepast door BokkieBok HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen