kevbin 7 Geplaatst: 7 september 2013 Geplaatst: 7 september 2013 ik heb wat raars met mijn samsung twin tunner, ik kan wel opnemen geen probleem maar na een tijd neemt hij niets meer op alleen zwart beeld is te zien, maar als ik terug ga naar fabriek's instellingen en de zenders weer ga inscannen doet hij het weer, na een week of twee begint ie weer, oh ja zit wel nieuw voeding in. wie weet wat ik er aan mee moet? mvg. kevbin
EdjeKroketje Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Misschien je minimaal 6 jaar oude ontvanger vervangen door een moderner typje?
kevbin 7 Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Geplaatst: 9 september 2013 welke type, met de twin tunner kan ik opnemen en naar een andere zender kijken.
EdjeKroketje Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 Dat kan met de TF5300K en TBC-5000 van KPN ook. Alleen levert KPN die niet meer en zal je dus via marktplaats o.i,d, aan zo'n apparaat zien te komen. Deze kunnen allemaal 2 tegelijk opnemen terwijl je een derde kijkt of afspeelt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen