jeasme Geplaatst: 7 september 2013 Geplaatst: 7 september 2013 Ik heb een Sat receiver M7 van canaaldigitaal. Heb een harde schijf aangesloten met twee partities, een NFTS en een FAT 32. Beide primair. De receiver ziet dat USB apparaat wordt aangesloten maar meld dan dat geen harde schijf is aangesloten. Wie kan mij helpen?
Johan45 Geplaatst: 7 september 2013 Geplaatst: 7 september 2013 Heb je al geprobeert om in het menu je harde schijf te defragmenteren.? Vult u rustig aan !!!
jeasme Geplaatst: 7 september 2013 Auteur Geplaatst: 7 september 2013 Dat heb ik niet . De eerste partitie is mijn backup van prive data wat nogal veel is. de tweede partitie (Fat 32) is de nieuwe en leeg.Ik heb deze al primair en logisch gemaakt maar de receiver komt dus niet aan deze partitie. Misschien omdat de eerste een NTFS is.?
Gast Mimisiku Geplaatst: 7 september 2013 Geplaatst: 7 september 2013 Is ook geen ideale situatie. Koop een schijfje die je exlusief voor de satelliet gebruikt.. De satellietontvanger is geen uitgebreide PC die diverse partities ziet...
katwezel Geplaatst: 7 september 2013 Geplaatst: 7 september 2013 je zult vermoedelijk je harde schijf aan een externe voeding moeten hangen want via de usb van de decoder likt het meestal niet om genoeg stroom voor de schijf te krijgen M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
jeasme Geplaatst: 7 september 2013 Auteur Geplaatst: 7 september 2013 Dat had ik misschien moeten vermelden ,maar de schijf was al via externe voeding aangesloten.
Oplossing Johan45 Geplaatst: 7 september 2013 Oplossing Geplaatst: 7 september 2013 Als je een USB stick(je) hebt kan je die Fat 32 maken. Ziet je decoder de USB stick nu wel dan weet je wel genoeg denk ik. Vult u rustig aan !!!
Amphioxys Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Bedankt voor dit antwoord! Ik loop al maanden te sukkelen met de opnamefunctie en heb allerlei verschillende USB stickjes geprobeerd. Op het laatste kocht ik zelfs een 500 GB externe harde schijf, maar dat mocht ook niet baten. Na formatteren van NTFS naar FAT lukte het wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen