pukje Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 Altijd leuk dat kat en muis spel Jammer dat het lek (Murdoch) geen interesse meer heeft om te lekken nu hij de markt heeft.
sattools Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 En de meeste klanten hebben er geen last van?? Dat heb ik ze bij alle andere aanpassingen ook horen zeggen, vlogen de 'eigen' box net zo hard op tilt als de niet 'eigen' boxen. En nog mooier, de niet M7 boxen werken weer eerder dan de wel M7.... ach ze doen maar. Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Eduard07 Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 Ik kan mij niet voorstellen dat CD momenteel zit te wachten op gedoe met coderingen. Ze zijn druk bezig om de tent een beetje draaiend te houden met frequentiewisselingen, pakketwijzigingen en productvernieuwingen. Als nou de klanten weer weglopen door aanvullende coderingseisen, zou CD zich zitten uit te sloven voor niks. Wie wil nou onrust en afschrikking veroorzaken bij zijn klantenkring? Ik denk eerder dat Fox eisen stelt, en CD denkt: "Oké, voor de klant die bereid is zich aan te passen aan de nieuwe codering bieden we de mogelijkheid, maar de rest laten we met rust.Die hebben al genoeg verhuizingen en hardware-eisen voor de kiezen gehad. Anders houden we geen klant over." Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
theparasol Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 Nou, dat probleem is simpel op te lossen. FF de nieuwe encryptie laten lekken. Och jee meneer Murdoch, dat is nu jammer zeg die nieuwe encryptie is al weer gekraakt. Die gasten zijn toch ook veel te handig. Dat zou pas een koekje van eigen deeg zijn voor die Murdoch.
Eduard07 Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 Is lekken eigenlijk nodig? Is het niet zo dat een fanatieke nerd gewoon zo'n ding koopt en er eens lekker mee gaat spelen totdat ie hem van binnen en van buiten kent? Zo is het tot nu toe toch altijd gegaan? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
pukje Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 (aangepast) Is lekken eigenlijk nodig? Is het niet zo dat een fanatieke nerd gewoon zo'n ding koopt en er eens lekker mee gaat spelen totdat ie hem van binnen en van buiten kent? Zo is het tot nu toe toch altijd gegaan? In de begin tijd wel de kaart zo kietelen tot dat die zijn gegeven uitlacht Toen hebben ze de kaarten aangepast dat kietelen niet meer ging De keys voor premiere voordat ze over de kop gingen kwamen uit een andere bron 5 oktober 2013 aangepast door pukje
edbe Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 Altijd leuk dat kat en muis spel Jammer dat het lek (Murdoch) geen interesse meer heeft om te lekken nu hij de markt heeft. ik zie Murdoch nog wel eens het CD overnemen............ 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Eduard07 Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 ik zie Murdoch nog wel eens het CD overnemen............ Ik niet. Veel te weinig schotels in Nederland en gedoe om van al die verboden af te komen. Veel te kleine markt. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
pukje Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 Ik niet. Veel te weinig schotels in Nederland en gedoe om van al die verboden af te komen. Veel te kleine markt. Onzin als de markt goed aangepakt wordt (dat kan murdoch wel) blijft de kabel en iptv nergens. Sky kan o.a. de staat voor de europeese rechter slepen over de onrechtmatige antenne verboden in nederland (op nationaal en regionaal nivo)
zzzzzz Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 (aangepast) Onzin als de markt goed aangepakt wordt (dat kan murdoch wel) blijft de kabel en iptv nergens. Sky kan o.a. de staat voor de europeese rechter slepen over de onrechtmatige antenne verboden in nederland (op nationaal en regionaal nivo) Ik denk dat in een land als Nederland en een gebied als Vlaanderen het een totaal andere situatie is dan in landen als VK, Frankrijk, Spanje, Duitsland, etc. Die landen zijn veel minder dicht bevolkt en/of bevatten gedeeltes die bergachtig zijn. Vlaanderen en Nederland zijn dichtbevolkt, en erg vlak. Het is dan ook in vergelijking erg rendabel om kabels te trekken. Van zodra je in bijv. de Waalse Ardennen komt zie je dat de kabel al veel minder alomtegenwoordig is. Bij landen met grote gebieden die minder bevolkt zijn wordt DVB-T(2) en satelliet direct een interessantere optie, je kan snel heel het grondgebied bestrijken met een aantal zenders (DVB-T(2)) of een aantal transponders op satelliet. Eens de mensen gewoon zijn aan het gemak van geen extra antenne te moeten zetten, merk je dat ze niet zo gauw geneigd zijn een schotel te plaatsen. Dat zijn zaken die ook een Sky niet kan veranderen. 6 oktober 2013 aangepast door zzzzzz VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2
Eduard07 Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 De kabel kraken? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
lowieke10 Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 ik heb een dm 500 hd, daar kan toch geen CI+ module in of zie ik dat verkeerd,kan dus geen fox meer ontvangen straks of ik moet een nieuwe decoder aanschaffen
Moderator ceesv Geplaatst: 7 oktober 2013 Moderator Geplaatst: 7 oktober 2013 In een DM 500 HD is geen CI slot aanwezig, met andere woorden daar past geen CI of CI+ module in. Je bent dus afhankelijk van de ontwikkelaars van de softcam. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Neptunus Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik was al weg door al dat gezeik van CDS, ze jagen de klanten meer en meer naar andere platforms. Ik heb IPTV van KPN op twee ontvangers, geen gezeur met zwarte schermen en volledige pakketten. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen