hansputters Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Ik (simpel ventje) ben geneigd te denken dat wanneer de opzeggingstermijn eenmaal verstreken is, CDS geen signaal meer levert. Niets is minder waar; de gecodeerde kanalen zijn nog altijd in de lucht! Wat denken jullie: kan ik nu tot in lengte van jaren gratis blijven kijken (ben ik overigens niet op uit!) of gunt CDS de opzegger in kwestie altijd enige respijt voordat het signaal er echt af gaat? bedankt!
Sprietje Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Ik denk eerder dat het komt door de janboel die het is bij CanalDigitaal. Hoeveel mensen zijn er niet die al jaren met een verlopen kaartje kunnen kijken bijv. omdat ze een nieuw kaartje hebben gekregen omdat bepaalde zenders op de oude kaart problemen gaven of gewoon omdat er opgezegd is. Ik ken er een paar in mijn vriendenkring. Maar je kunt aan de geldigheidsdatum van je kaart die je op kunt opvragen via het menu zien of die telkens nog wordt doorgezet. Ik zie mijn geldigheidsdatum staan op 5-11-2013
hansputters Geplaatst: 8 september 2013 Auteur Geplaatst: 8 september 2013 (aangepast) Bedankt voor je reactie Sprietje! Ik maak gebruik van een softcam (CCcam) en zie daar ook 5-11-2013 staan. Nou ja, waar maak ik me ook eigenlijk druk over/om. (Zal wel door mijn leeftijd komen) edit: ik ga er van uit dat er eind van deze maand ook weer (ten onrechte dus!) gewoon voor oktober 2013 geïncasseerd gaat worden. Dat draait natuurlijk uit op terugboeken via de bank en die handeling zal ze uiteindelijk wakker schudden.... Bah, ik doe niet aan natrappen maar ik heb CDS in de afgelopen 12 jaar bepaald als nare provider ondervonden. 8 september 2013 aangepast door hansputters
Moderator ceesv Geplaatst: 8 september 2013 Moderator Geplaatst: 8 september 2013 Heb je je bankrekening al gecontroleerd, is het incasseren van geld gestopt? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hansputters Geplaatst: 8 september 2013 Auteur Geplaatst: 8 september 2013 Hallo Ceesv, Het abo is opgezegd per 5 sept jl. en eind augustus is voor de maand september nog automatisch geïncasseerd. Ik neem aan dat het te veel betaalde ook automatisch teruggestort wordt ?!? Mochten ze eind deze maand gewoon doorgaan met incasseren dan laat ik die boeking(en) terughalen door de bank
Moderator ceesv Geplaatst: 8 september 2013 Moderator Geplaatst: 8 september 2013 En je hebt een bevestiging van je opzegging gehad? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hansputters Geplaatst: 8 september 2013 Auteur Geplaatst: 8 september 2013 Ja, ik heb zelfs twee brieven gekregen en we zijn ook 2 x gebeld. (nogal opdringerig qua toonzetting) Wel vreemd: afgelopen week een nieuwsbrief ontvangen. (nooit eerder!)
Moderator ceesv Geplaatst: 8 september 2013 Moderator Geplaatst: 8 september 2013 Dan is er niets om je zorgen over te maken, alleen in de gaten houden dat het geld terug komt en dat er geen nieuwe afschrijvingen gaan plaatsvinden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hansputters Geplaatst: 8 september 2013 Auteur Geplaatst: 8 september 2013 Bedankt voor het meedenken
Mojo Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Automatische incasso's kun je tot 3 maanden laten storneren. Doe je voordeel met deze informatie! You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
theparasol Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 http://www.rabobank.nl/privatebanking/service/uw_dagelijkse_bankzaken/betalingsverkeer_en_overboekingen/hoe_kan_ik_een_incasso_terugboeken
hansputters Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Geplaatst: 9 september 2013 Bedankt voor jullie suggesties v.w.b. het terugboeken. Ik hoop dat het zo ver niet hoeft te komen....., geeft alleen maar gezeur groet,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen