Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat ik meer uit mijn Vu+ Duo wil halen, wil ik er eens een DVB-T stick op gaan installeren zodat ik ook KPN Digitenne kan gebruiken. Nu had ik hier al een DVB-T stick liggen maar daar worden helaas de drivers niet van ondersteund. Op internet heb ik al gezocht naar informatie over welke stick nu het beste zou zijn voor Vu+ Duo, maar naast heel veel topics die opeens ophouden zonder het antwoord erin kon ik maar weinig vinden.

Mijn vraag aan jullie is dan ook wie van jullie ervaring heeft met een goed werkende DVB-T stick die werkt op een Vu+ Duo met OpenPli erop. Tevens zou ik graag een stick willen hebben waarmee het mogelijk is om 5v spanning door te geven aan de antenne, want ik begreep dat niet alle sticks dit ondersteunen.

Ik lees veel verhalen over de PCTV nanoStick T2, maar die vind ik best wel prijzig. Zijn er geen goedkopere werkende sticks?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Geplaatst:

active usb hub

geen idee of je nog lang plezier eraan beleefd

dvb-t is op de schop

usb-tuner driver support is op de schop

m.a.w. die aanschaf kan weldra voor de kat zijn natte neus zijn.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

active usb hub

geen idee of je nog lang plezier eraan beleefd

dvb-t is op de schop

usb-tuner driver support is op de schop

m.a.w. die aanschaf kan weldra voor de kat zijn natte neus zijn.

ciao

Maar aan welk tijdsbestek met ik denken met "is op de schop"? Paar maanden, 1 jaar of zelfs een paar jaar?

Geplaatst:

de usb-dvb-t ondersteuning is het belangrijkste aspect

na erg lange moeizame samenwerking met sundtek heeft VTI team besloten die usb ondersteuning en de bijbehorende drivers inbouwen te stoppen

ik kan me voorstellen dat andere teams dat ook doen...

(een en ander hangt samen met de juiste werking van die drivers welke telkenmale instabiliteit oproept)

wat je natuurlijk wel kunt doen is die dvb-t stick in de PC hangen...

het moet dan mogelijk zijn de stream op te pikken en toch via de DUO dvb-t te kijken

ik heb me daar persoonlijk niet zo mee beziggehouden, maar wellicht dat je daar meer over te weten kunt krijgen

XMBC en vtuner is maar een steekwoord in dat verband.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...