Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

ik verblijf vaker in het buitenland.

wil dan ook wel eens naar livestream kijken, bv van het nederlands elftal op sbs6.

als ik dan in het buitenland verblijf, wordt mijn IP gecontroleerd, en men ziet dan , dat ik in het buitenland verblijf. waardoor ik niet gemachtig ben om naar de livestream te kijken.

is hier een oplossing voor, zo ja welke.

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst:

Er zijn er meerdere. Proxys en VPN om er even twee te noemen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

vnc

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Je moet alleen wel kunnen connecten naar iemand die binnen de toegelaten iprange zit

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Als je thuis iets opzet zodat je via je thuis adres kan inloggen en surfen (dit zou al met een simpele Remote Desktop kunnen - alleen raad ik je dit af ivm de snelheid) dan ben je er en weet je ook zeker dat het veilig is.

Heb je een vast adres waar je in het buitenland verblijft met een eigen internet verbinding/modem? Zo ja, ik gebruik zelf b.v. Fritzboxen en hier zit een stukje software in welke het mogelijk maakt tussen 2 boxen een VPN op te zetten. Om een voorbeeld te noemen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...