Ga naar inhoud

PC start niet op/knipperende LED op voeding

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

HP, oud beestje van 2004, weigerde bij het opstarten alle diensten.

De groene LED op de voeding (achterzijde) knippert.

Wat denken jullie?  Is de voeding (Bestec) overleden of is er nog iets wat ik zou kunnen proberen?

Loont het een nieuwe voeding te plaatsen?

Bedankt!

Geplaatst:

Als het oude beestje nog voor jou een paar tientjes waard is zou ik het doen als je de pc nog regelmatig zou gaan gebruiken. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Bedankt Winwiz!

Nou, dat is ie zeker waard.

Mag ik nog een vraag stellen?

We hebben een reserve Compaq met een wél werkende voeding. 

De specificaties op het netdeel zijn weliswaar niet identiek maar zou ik de gok kunnen wagen om de voeding gewoon om te wisselen?

Geplaatst:

Als hij ruwweg hetzelfde vermogen heeft en beide intern dezelfde type aansluitingen (ATX) kan het geen kwaad om even te testen. Dan weet je of het zin heeft om een nieuwe te kopen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen