Greatone Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Ik wil voor mijn dochter een Amiko 8240 kabelontvanger kopen voor haar slaapkamer. Wat zijn jullie ervaringen? Kan ik hier ook CCcam op laten draaien? En is dit ook een Enigma 2 tuner die met bijvoorbeeld PLI kan draaien? * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Oplossing YUGI Geplaatst: 9 september 2013 Oplossing Geplaatst: 9 september 2013 Geen enigma2 ontvanger, ze zijn er wel van amiko met enigma2 dan heb je kabel, sat en digitenne in 1. Triple tuner. Met het bestand hsdata.cfg kun je connecten naar ccam. Prima ontvanger voor €75. Prima voor alleen tv kijken ik vind het een aanrader. Gr 1
Greatone Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Geplaatst: 9 september 2013 Bedankt voor je antwoord Yugi. Het is inderdaad puur bedoeld om TV te kijken, hij moet op slaapkamer van mijn dochter komen. Omdat ik reeds 3 kaarten van Ziggo in gebruik heb, moet ik dus intern kunnen sharen naar de Amiko. Maar ik begrijp dus dat dit geen enkel probleem zal moeten zijn? En kun je mij eventueel uitleggen hoe hsdata.cfg werkt? Groet Greatone * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Ghanssie Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 cccamd~yourservername.org~portnumber~yourusername~password hsdata.rar Kopieer hsdata.cfg op een usb-stick. plug die in de ontvanger, menu, internet, server instellingen. Daardruk je op de zoek knop van je afstandbediening en vraagt de receiverof je de gegevens vanaf de usb-stick wil laden. Dan bevestigen en de receiver opnieuw op met de nieuwe server gegevens.Succes 1
Greatone Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Geplaatst: 10 september 2013 Hartelijk dank Ghanssie!! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Ghanssie Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Lees ook deze post: http://www.sat4all.com/forums/topic/335082-no-matching-reader/ Kan handig zijn 1
kjonker1 Geplaatst: 16 september 2013 Geplaatst: 16 september 2013 cccamd~yourservername.org~portnumber~yourusername~password hsdata.rar Kopieer hsdata.cfg op een usb-stick. plug die in de ontvanger, menu, internet, server instellingen. Daar druk je op de zoek knop van je afstandbediening en vraagt de receiver of je de gegevens vanaf de usb-stick wil laden. Dan bevestigen en de receiver opnieuw op met de nieuwe server gegevens. Succes Kun je niet via ftp dit of alleen maar met usb stick Ook lees ik dat er verschillenden soorten image zijn amiko en spark image,waar zijn deze te verkrijgen,echte site ervoor kan ik zo 1,2,3, niet vinden. Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Ghanssie Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 Kun je niet via ftp dit of alleen maar met usb stick Ook lees ik dat er verschillenden soorten image zijn amiko en spark image,waar zijn deze te verkrijgen,echte site ervoor kan ik zo 1,2,3, niet vinden. Kan niet met FTP. Zie hier http://sat-support.tv/?a=downloads&dir=51 voor de 8240
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen