Ga naar inhoud


Rode Duivels passeren Oranje op FIFA-ranglijst


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

bron : ANP

 

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Sport/article/detail/3505791/2013/09/07/Rode-Duivels-passeren-Oranje-op-FIFA-ranglijst.dhtml

 

Ben ik nu aan het dromen ?  Zijn de Rode Duivels nu opeens zoveel beter dan Oranje ?

 

Wat me wel even boeit is de vraag , hoe komt dit ? Is het de kwaliteit van de spelers , het verschil in aanpak van de KNVB en de KBVB , is het de bondscoach.......

 

Ik weet één ding zeker dat de Rode Duivels hoger op de FIFA-ranglijst gaan staan , en dit heb ik nog nooit meegemaakt . Stel je voor , België straks reekshoofd bij de WK loting !

 

Moet ik ontwaken of mag ik rustig verder dromen ? :grin:

 

 

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat komt omdat ze hier in nederland te verwend zijn en veel te veel betaald krijgen

ze krijgen poen zat dus waarom dan moe maken ?

niet presteren geen geld ,dat werkt wel bij ze

geef ze loon naar werken en je zal zien dat ze veel beter worden als de rooie duivels

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bron : ANP

 

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Sport/article/detail/3505791/2013/09/07/Rode-Duivels-passeren-Oranje-op-FIFA-ranglijst.dhtml

 

Ben ik nu aan het dromen ?  Zijn de Rode Duivels nu opeens zoveel beter dan Oranje ?

 

Wat me wel even boeit is de vraag , hoe komt dit ? Is het de kwaliteit van de spelers , het verschil in aanpak van de KNVB en de KBVB , is het de bondscoach.......

 

Ik weet één ding zeker dat de Rode Duivels hoger op de FIFA-ranglijst gaan staan , en dit heb ik nog nooit meegemaakt . Stel je voor , België straks reekshoofd bij de WK loting !

 

Moet ik ontwaken of mag ik rustig verder dromen ? :grin:

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het laatste grote tornooi van oranje was ook om van te huilen... En onze duivels zijn nu eenmaal goed bezig.

 

Als onze duivels zo blijven evolueren dan verwacht ik dat ze wel eens de komende jaren aan de top zullen blijven draaien.

 

Maar we gaan niet te hoog van de toren blazen. Ik geniet nu terug van het voetbal dat ze brengen, en dat is prachtig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar we gaan niet te hoog van de toren blazen. Ik geniet nu terug van het voetbal dat ze brengen, en dat is prachtig...

 

Ja , daar zit het hem juist stefke , wij als Belgen blijven gewoon met onze voeten op de grond. Indien Holland nu ook zo een wereldploeg moest hebben zoals wij nu , dan dan waren alle huizen in Holland in het oranje geschilderd , droegen alle katten en honden een oranje petje , droegen alle Hollandse meiden een oranje onderbroek , enz...

 

Maar wij Belgen blijven nuchter , is misschien het beste want al die Hollanders hebben al katers genoeg moeten doorspoelen na het "net niet" van hun wereldploegen. Enkel een EK gewonnen in 1988 en dit is alles.....

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederland-Andorra   gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Dat ziet Meneer van Gaal heel anders hoor.Die vond dat hij het allemaal goed voor elkaar had.Heb in 1 intervieuw nog nooit zoveel keren ik gehoord.Deze man heeft het wel heel goed met zichzelf getroffen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

>Maar wij Belgen blijven nuchter , is misschien het beste want al die Hollanders hebben al katers genoeg moeten doorspoelen na het "net niet" van >hun wereldploegen. Enkel een EK gewonnen in 1988 en dit is alles.....

 

nee, een vierde plek in '86, daar kan je mee aankomen :) en dat alleen maar door georges grun vlak voor tijd :)

 

maar alle gekheid op een stokkie. Belgie heeft echt een leuk ploegie. En dat is toch mooi, dat je buurman weer mee doet. Want de laatste jare nwas het wel kwakkelen...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk belachelijk als dit echt gebeurt. Het voetbal van Belgie valt totaal in het niet bij het voetbal van Nederland en dit zou een fundamentele fout in het punten systeem zijn.

 

Als het nou een fritten lijst was... ;)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk belachelijk als dit echt gebeurt. Het voetbal van

Belgie valt totaal in het niet bij het voetbal van Nederland en dit zou

een fundamentele fout in het punten systeem zijn.

 

Maar hier ben ik als Belg wel trots op. :grin:

 

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130911_00737050

 

 

post-37533-0-15978300-1378976439_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat maakt het uit, de situatie is iedere dag anders. Gelukkig is vandaag de juiste stand zichtbaar, nog wel even wachten op de update vandaag. ;)

 

http://www.fifa.com/worldranking/rankingtable/index.html

aangepast door sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...