Ga naar inhoud


Rode Duivels passeren Oranje op FIFA-ranglijst


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Persoonlijk kan ik de UEFA wel volgen. Het zijn gewoon de beste ploegen die voor het ogenblik op de lijst staan . Rekening houden met de resultaten uit het verleden is flauwekul. Hou ook rekening met hoe België als eerste staat in die zo gezegde "sterke" groep. Dit gebeurt met mooi,technisch en attractief voetbal , ja Nederland kon het ook vroeger maar nu , had de match van Oranje tegen Andorra even opgezet ll. . Na tien minuten heb ik gewoon weggezapt , was niets te zien , dacht dat ik een wedstrijd uit het amateur voetbal zag.

 

Zelfs in het wielrennen is de huidige stand ( per land ) van de UCI ranking bepalend om naar een WK te gaan. Zo mocht België dit jaar maar zeven renners afvaardigen naar het WK in Italië . Je zou ook kunnen zeggen op basis van de behaalde WK's en klassiekers uit het verleden dat de Belgen ook recht hadden op negen renners zoals in het verleden altijd het geval was . Maar als de Belgen het ganse jaar niets presteren dan is het een logische beslissing van het UCI.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk kan ik de UEFA wel volgen. Het zijn gewoon de beste ploegen die voor het ogenblik op de lijst staan . Rekening houden met de resultaten uit het verleden is flauwekul. Hou ook rekening met hoe België als eerste staat in die zo gezegde "sterke" groep. Dit gebeurt met mooi,technisch en attractief voetbal , ja Nederland kon het ook vroeger maar nu , had de match van Oranje tegen Andorra even opgezet ll. . Na tien minuten heb ik gewoon weggezapt , was niets te zien , dacht dat ik een wedstrijd uit het amateur voetbal zag.

 

Zelfs in het wielrennen is de huidige stand ( per land ) van de UCI ranking bepalend om naar een WK te gaan. Zo mocht België dit jaar maar zeven renners afvaardigen naar het WK in Italië . Je zou ook kunnen zeggen op basis van de behaalde WK's en klassiekers uit het verleden dat de Belgen ook recht hadden op negen renners zoals in het verleden altijd het geval was . Maar als de Belgen het ganse jaar niets presteren dan is het een logische beslissing van het UCI.

 

Iedereen zijn mening natuurlijk, maar ik vind het absoluut niet flauwekul naar het verleden te kijken.

En dan niet naar 10 jaar geleden natuurlijk.

Maar wel naar bijv. de afgelopen twee a drie kampioenschappen.

Bijv. Er zijn landen die erg goed op toernooien presteren (Italie bijv.), dat zou zwaarder moeten wegen dan een kwalificatieronde.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen zijn mening natuurlijk, maar ik vind het absoluut niet flauwekul naar het verleden te kijken.

Maar wel naar bijv. de afgelopen twee a drie kampioenschappen.

 

Het laatste toernooi van Nederland bedoel je ? :grin:

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zouden ze het voetbal een keer eerlijk moeten maken.

Niks groepshoofden maar gewoon iedereen tegen iedereen.

Dan hebben kleine voetballanden meer kans om verder te komen en daardoor te groeien.

Grote landen zijn te beschermd waardoor je regelmatig laf voetbal te zien krijgt.

 

En dat geldt net zo goed voor de ChampionsLeague wat weinig nog met champions te maken heeft maar wel veel met geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Een kleine update die morgen zal worden bevestigd ? ;)

 

Nederland en Italië geen reekshoofd voor WK-loting , wel Zwitserland , dus stof tot nadenken bij het bepalen van die ranking.

 

 

bron : http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/WK/131016_RD_FIFA_ranking

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groepshoofd biedt bij dit WK maar een beperkt voordeel.

Ook als groepshoofd moet je in Brazilie veel reizen (lees vliegen).

Of je nu 1e bent met Zwitserland als 2e of 2e met Zwitserland als 1e maakt allemaal niet zoveel uit.

 

Als je maar geen 2e wordt in de groep van Brazilie, want dan schijn je echt veel en ver te moeten vliegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik als Nederlander zeg....TOP gedaan Belgie jullie hebben een team om trots op te zijn,hadden wij in Nederland maar zulke voetballers in plaats van al die grootbekken die bij elke rel op het veld vooraan staan !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Zwitserland groepshoofd is slaat werkelijk nergens op. Groepshoofd biedt wel degelijk voordelen, nu loopt Nederland een veel groter risico in een zware poule terecht te komen en niet zoals 4 jaar geleden in een relatief makkelijke. En dat cliché dat je van iedereen moet winnen is ook onzin, er zijn wel meer wereldkampioenen die door zich door een eerste ronde moesten worstelen. Wat was er gebeurt als Nederland twee jaar geleden een makkelijke poule had gehad in plaats van tegen Duitsland, Portugal en Denemarken?  

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker, dan is de kans voor België wel verkeken.

Zonde

vraag aan modurator; gelieve deze post te verplaatsen naar juiste topic;http://www.sat4all.com/forums/topic/296982-moppen-deel-4/ :D

 

grtz Philip

  • Like 1

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...