1pm Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 De aan uit knop reageert niet meer goed moet soms wel 10 x drukken voordat ie reageert wat kan dit zijn ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 9 september 2013 Moderator Geplaatst: 9 september 2013 Toets versleten? Wanneer de afstandsbediening niet is dicht gelijmd kan je hem misschien openen, en het printboard waarop het rubberen contact veert schoonmaken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gerard 76 Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Heb ik ook al eens gehad met de ab van de dm8000. Alleen de rode standby toets. Wel opengehaald maar het hielpniet. Heb nu een nieuwe.
iemand Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Test eerst het infra-rood signaal. Pak je mobiel (met camera) en houd d AB ervoor en druk eens op wat knoppen; zo ZIE je wat er gebeurd. Je mobiel/webcam of digitale camera kan nl prima infra rood signaleren en op het scherm weergeven. Zo kun je vast stellen dat het alleen die toets is. Vooral niet hard drukken, want dan slijt de boel. Gewoon loshalen dmv oude betaalkaart en goed schoonmaken. Bekijk maar een lezing van mij op de site van de Transponder. gr. Erik
Mojo Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 (aangepast) De aan uit knop reageert niet meer goed moet soms wel 10 x drukken voordat ie reageert wat kan dit zijn ? 1pm AB openmaken. In het onderste deel van de AB zitten bovenin 3 nokjes. Deze zijn te laag. Kun je testen door de print erop te leggen en op het bovenste deel te drukken. Zul je zien dat de print naar onderen buigt. Oplossing: Wattenstaafje pakken (gewoon die plastic staafjes). Drie stukjes afknippen die 2mm (of iets meer moet je even meten) hoger zijn dan de nokjes. Die over de nokjes schuiven. AB in elkaar zetten en klaar. 11 september 2013 aangepast door Mojo 2 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Loui (K) Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 AB openmaken. In het onderste deel van de AB zitten bovenin 3 nokjes. Deze zijn te laag. Kun je testen door de print erop te leggen en op het bovenste deel te drukken. Zul je zien dat de print naar onderen buigt. Oplossing: Wattenstaafje pakken (gewoon die plastic staafjes). Drie stukjes afknippen die 2mm (of iets meer moet je even meten) hoger zijn dan de nokjes. Die over de nokjes schuiven. AB in elkaar zetten en klaar. Klopt probleem opgelost bij mij.
Mojo Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 Mooi man You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
1pm Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Geplaatst: 2 november 2013 Dan gaan we dat proberen Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Mojo Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 Gewoon doen. Je kan altijd nog een nieuwe kopen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Koffieshop Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 Open doen en proberen hem weer op je juiste plaats te zetten als het maar faalt dan koop je een nieuwe Mvg
1pm Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Geplaatst: 3 november 2013 Ja dat geprobeert met een watte staafje maar werkte ook niet toen heb ik de pad van de db 7000 erin gezet en werkte het weer perfect dus lag daar niet aan maar tja altijd proberen waard . Vind het wel schandalig dat bij een zoeen dure box zoiets kan gebeuren want inderdaad er zijn heel veel mensen die deze problemen hebben . bedankt iedereen voor de tips 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gerard 76 Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Heb je al een mailtje of een rma naar DMM gestuurd? Ze hebben een uitstekende klantenservice en een zeer goede aftersale service.
Beheerder Michel Geplaatst: 3 november 2013 Beheerder Geplaatst: 3 november 2013 Hier verder. het is nergens voor nodig hierover 2 topics te openen! http://www.sat4all.com/forums/topic/336363-repareren-db-8000-afstands-bediening/?view=getnewpost Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten