Ga naar inhoud


ervaringen met wallscanners


Busje komt zo

Aanbevolen berichten


Enige tijd geleden heb ik met de Bosch 150SV gewerkt. Prachtig apparaat, geeft grafisch weer wat je tegenkomt en hoe diep het zit. Enige nadeel is dat de muur vlak moet zijn omdat er wieletjes op zitten die over de muur rijden. Heb je een ruwe muur met bakstenen is het helaas, dan werkt hij niet.

Greetz

 

Mr|Repel

 

There are 10 kinds of people in the world

Those who understand binairy and those who don't

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige tijd geleden heb ik met de Bosch 150SV gewerkt. Prachtig apparaat, geeft grafisch weer wat je tegenkomt en hoe diep het zit. Enige nadeel is dat de muur vlak moet zijn omdat er wieletjes op zitten die over de muur rijden. Heb je een ruwe muur met bakstenen is het helaas, dan werkt hij niet.

 

Misschien een domme vraag, maar als je dan een plaat tegen de muur aan zou drukken, werkt hij dan wel/nog steeds?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De NL sectie onder Bosch Professional laat niet het verschil zien tussen de 150 en 150SV. Als je echter even naar de Duitse versie gaat, zie je dat de 150 goed is voor binnendetectie (zonder dieptemeeting) en ook in gemetselde muren funktioneert, waar de 150SV meer voor Beton etc is.

 

http://www.bosch-professional.com/static/specials/wallscanner/de/de/?WT.tsrc=Social_Bosch

 

Voordeeltje is dat de 150 ook goedkoper is. 

 

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de goedkope dingen zijn er inderdaad maar weinig die aardig werken.

De beste die ik tot nu toe heb gevonden is die van Skill kost maar 89 euro maar is stukken beter dan de blauwe bosch of groene bosch, de walt, Stanley, Black & Decker enz. die 2 tot 3 keer zo duur zijn maar vaak ook 2 tot 3 keer zo slecht.

Ons kantoor is nl. gemaakt van een buitenmuur van baksteen, dan isolatie en een binnenwand van balken bedekt met gipsplaat en om spullen op te hangen moet dat wel aan de balken.

Dus verschillende detector meegenomen en getest maar de Skill was de enige die redelijk betrouwbaar aan kon geven waar een balk zat en zelfs de gipsplaatschroeven op kon zoeken waar de anderen soms midden in de plaat een niet aanwezige balk aangaven of wel aanwezige balken of elektra leidingen zelfs totaal niet konden detecteren.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...