Ga naar inhoud


Tv gaat regelmatig uit en weer aan, VTi 6.0.1


Portuuno
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Stel eerst eens vast of je tv of je ontvanger het probleem veroorzaakt.

Sluit je tv eens aan op een andere signaalbron en kijk of die dan ook uitvalt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Na een nieuwe image flashing zijn de problemen v.w.b. TV uit/aan voorlopig opgelost.

Even afwachten nog..

Resten nog een paar vragen:

Hoe krijg ik het TV schermpje rechtsboven in beeld in het zenderkeuze menu (CH+)?

De volgende items blijven helemaal leeg: Configurations, Picons en Settings. Geen enkele optie mogelijk alleen ""afsluiten"".

Hoe kan ik nu bijv. picons downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

TV is tot nu toe niet meer ongewild uit/aan geschakeld. Het programma oShare dat automatisch opstartte op de pc heb ik uitgeschakeld. Wellicht was dit de boosdoener.

Blijft de vraag waarom ik niets kan doen op de onderdelen: Configurations, Picons en Settings.

Ook de satfinder blijft onvindbaar.

Kwam er ook achter dat FPGA niet aanwezig is, dus ook niet mogelijk dit te updaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Blijft de vraag waarom ik niets kan doen op de onderdelen: Configurations, Picons en Settings.

Ook de satfinder blijft onvindbaar.

Kwam er ook achter dat FPGA niet aanwezig is, dus ook niet mogelijk dit te updaten.

netwerk interface

gateway

nameserver primair + secundair

ingesteld?

 

FPGA heb jij al heel lang geleden gedaan op de UNO dus die is er nu niet als optie... want onnodig

 

ciao

It Hurst Me Too

Karen Dalton

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...